خبرهای داغ:
در سالروز میلاد امام هادی(ع) ساختمان جدید مدرسه علمیه خواهران نرجس(س) یزدانشهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور،حجت‌الاسلام ابطحی مدیر حوزه علمیه خواهران اصفهان،حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حججی مؤسس این مدرسه علمیه و امام جمعه محترم یزدانشهرو جمعی از مسئولان این شهرستان ، فرماندار ، نماینده مجلس ، شهردار ‌ افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۰۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در نجف آباد؛ خانم تواضعی مدیر مدرسه علمیه خواهران نرجس(س) یزدانشهر در تشریح فعالیت‌های این مدرسه گفت: مدرسه علمیه خواهران نرجس(س) یزدانشهر در سال1389تاسیس شده و دارای زمینی به مساحت1100متر مربع و2500متر زیر بنا است در این مدرسه 160 طلبه خواهر مشغول به تحصیل هستند.
در مراسم افتتاح این حوزه حجت الاسلام صفری، امام جمعه یزدانشهر، خواهران طلبه را بهترین پتانسیل برای رسیدن به سبک زندگی اسلامی برشمرد و گفت: حوزه های علمیه خواهران اصلی ترین مکان برای تحقق سبک زندگی اسلامی هستند. وی درباره فعالیت این حوزه نیز گفت: این حوزه از سال 87 فعالیت خود را آغاز و از سال 90 تحت پوشش رسمی مرکز مدیریت قرار گرفت و هم اکنون حدود 160 طلبه در این مدرسه در حال تحصیل هستند.

حجت الاسلام سید مهدی ابطحی باذ تبریک میلادعلی(ع)و عیدغدیرخم گفت: در روزهای تحصیلی جدید هدف اصلی طلاب

سربازی دررکاب امام زمان عج است . که هدف اصلی علمای اسلام نشر احکام الهی وزنده کردن قرآن و اسلام ودین بیان داشت

ودرادامه در خصوص جایگاه خواهران در حوزه علمیه گفت :یکی از برکات انقلاب اسلامی که درسایه رهنمومدهای امام خمینی

شکل گرفت حوزه علمیه خواهران است که درسال 1375با دستور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توسعه حوزه خواهران را دستور کار قرار داد

در ادامه حجت الاسلام ابطحی، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان، درباره فعالیت حوزه های علمیه خواهران در استان بیان کرد: هم اکنون 57 حوزه رسمی با حضور 8هزار و پانصد طلبه در سطح استان در حال فعالیت هستند.

لازم به ذکر است ساختمان حوزه علمیه نرجس یزدانشهر، که زمینش به همت مؤسس این حوزه حجت الاسلام رضا حججی از علمای نجف آباد اهدا شده و با پیگیری های خود ایشان در مدت دو سال در 12کلاس و و دو طبقه ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها