عملیات اجرایی طرح فاضلاب دندی به علت کمبود اعتبارات تخصیصی در حال حاضر به کندی پیش می رود.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان در بازدید از تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان های ماهنشان و دندی گفت : برای تکمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر دندی 80 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

مهندس علیرضا جزء قاسمی افزود: عملیات اجرایی طرح فاضلاب دندی به علت کمبود اعتبارات تخصیصی در حال حاضر به کندی پیش می رود.

وی اظهار داشت: برای تکمیل طرح بالغ بر 80 میلیارد ریال به اعتبار نیاز است که در صورت تامین آن، طرح در سال جاری به اتمام خواهد رسید. در حال حاضر ديون طرح به پیمانکاران، شهرداری و مشاوران در حدود 18 ميليارد ريال می‌باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ماهنشان گفت: اجرای اتصال انشعابات شهر ماهنشان باید تسریع گردد تا از پتانسیل های ایجاد شده بيشترين استفاده‌ در بخش فاضلاب فراهم شده و مردم منطقه از تاسیسات فاضلاب شهر بهره‌مند گردند.

وی تصریح کرد: تاسیسات فاضلاب شهر ماهنشان با 20 کیلومتر شبکه، 750 متر خط انتقال و تصفیه‌خانه به روش SBR در اواسط سال 94 به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان خاطر نشان ساخت: در حال حاضر ديون طرح به پیمانکاران، شهرداری و مشاوران در حدود 32 ميليارد ريال می‌باشد.

ارسال نظرات