مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان رضوي در گفتگو با"بسیج":

دشمن شناسی و بصیرت افزایی در حوزه های علمیه یک ضرورت است/ واقعه غدیر تداوم رسالت نبی مکرم اسلام (ص) است

مسئول سازمان بسیج طلاب خراسان رضوي بیان داشت: دشمن شناسی و بصیرت افزایی در سطح حوزه های علمیه و طلاب یک ضرورت غیر قابل انکار است.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۴۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
حجت الاسلام سیدرضا سرور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: حوزه های سکولار کاری به نظام و نیازهای نظام اسلامی ندارند و گفته می شود فقط به درس و بحث پرداخته و حتی زحمت تحلیل مسائل سیاسی روز و جستجوی نیازهای انقلاب را ندارند.

وی با اشاره به تأکیدهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص حوزه انقلابی افزود: در حوزه علمیه قم منشوری تهیه که حوزه های علمیه به سمت راهکارهای انقلابی گری سوق داده شوند بنابراین این حرکت مصداق تفکر بسیجی است و با تقویت تفکر ناب بسیج می توان نیازهای اصلی انقلاب اسلامی را پیگیری کرد.

وی با اشاره به این که حضور افراد انقلابی، متعهد و وفادار در حوزه باعث کمک به این فضا است خاطر نشان کرد: بصیرت افزایی نسبت به مسائل سیاسی جهان اسلام، بین المللی و مسائل داخلی کشور می تواند به موضوع انقلابی گری و احیای تفکر انقلابی کمک کند.

حجت الاسلام سرور تصریح کرد: طلبه بصیر، همان طلبه انقلابی است که در حوزه غیر سکولار پرورش یافته است، دشمن شناسی و بصیرت افزایی در سطح حوزه های علمیه و طلاب یک ضرورت غیر قابل انکار است.

وی ابراز داشت: واقعه غدیر تداوم رسالت نبی مکرم اسلام (ص) و امت واحد اسلام است و اگر بخواهیم به وحدت و برادری برسیم باید به سیستم ولایت و امامت و نکات مشترک که باعث اتحاد عملی بین تشیع و اهل سنت است تکیه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار