جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال از افتتاح هفت واحد مسکن محرومین ماسال همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی بالغ بر ۱۴۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۴۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

سرهنگ دوم پاسدار جمال رضادوست، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از ماسال با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

وی با بیان اینکه نسل امروز حماسه، ایثار، ازخودگذشتگی مردان، زنان و آحاد مردم در دفاع مقدس را باید ارج نهد، افزود: یکی از اهداف برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس آگاهی دادن به جوانان است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال گفت: هشت سال دفاع مقدس ثمرات فراوانی را برای انقلاب و کشور عزیزمان به ارمغان آورد که ایستادگی و مقاومت در برابر تحریم‌ها و زورگویی‌ها یکی از نتایج آن است.

رضادوست با اشاره به اینکه بیش از یکصد برنامه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه ناحیه ماسال برگزار می‌شود، تصریح کرد: نواختن زنگ ایثار و استقامت در مدارس، برپایی نمایشگاه عکس در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات شهرستان و مساجد، غبارروبی و گلباران مرقد مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و حوزه‌ای در سطح شهرستان، برگزاری زیارت عاشورا در یادمان شهدای گمنام و پیاده روی بزرگ خانوادگی از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی، حضور سازمان یافته در نماز جمعه به همراه میقات صالحین، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، کوهپیمایی بسیجیان، برگزاری همایش آموزش دیدگان مشاغل خانگی، تجلیل از قاریان شهرستانی و افتتاح مسکن محرومین را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: هر کدام از واحدهای مسکونی دارای 50 متر مربع زیربنا است که 20 میلیون تومان اعتبار برای هر واحد هزینه شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ماسال اظهار داشت: افتتاح ساختمان پایگاه‌های مقاومت بسیج، نشست‌های بصیرتی، نشست خاطره‌گویی وشعرسرایی رزمندگان و اعزام سخنران به مدارس برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این نهاد در هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات