خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت شهدای منا و هفته دفاع مقدس
ورزشکاران راه آهن شمالشرق (1) شاهرود قله شاهوار را فتح کردند
کد خبر: ۸۷۴۷۳۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیر کل راه آهن شمالشرق(1) در گفت و گو با خبرنگاران از فتح قله شاهوار به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا و هفته دفاع مقدس توسط ورزشکاران راه آهن شمالشرق (1) خبر داد.

حمید درباغ عنبران با اشاره به  سالروز شهادت شهدای منا و همزمانی و قرابت این مناسبت با دفاع مقدس گفت: پرسنل این اداره کل در فضایی معطر به ایمان و معنویت مشغول به کار می باشند و این معنویت در جای جای زندگی آنها اثرات با برکتی داشته است . نمونه هایی از این اثر را در زمان دفاع مقدس می توان به خوبی مشاهده کرد. حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل و انجام کمک های بسیار زیاد مالی و جانی ، تقدیم شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز برای تداوم راه امام حسین (ع) و گوش به فرمان بودن امر ولایت از جمله نشانه های مهم معنوی و انقلابی پرسنل این اداره کل می باشد. در همین راستا و همزمان با سالروز فاجعه منا و فرار رسیدن ایام هفته دفاع مقدس ورزشکاران راه آهن شمالشرق (1) با شعار گرامیداشت یاد دو شهید یونسیان که یکی در دفاع  از کیان اسلام و دیگری در حفظ شعائر اسلامی به ملکوت اعلی پیوستند؛ قله مرتفع شاهواررا فتح کردند.

حمید درباغ عنبران همچنین گفت: در صعود یکروزه تیم کوهنوردی اداره کل راه آهن شمالشرق(1) عباس کمالی،محمد حسین قلیان،مهدی ابراهیمی ورکیانی،محسن ابراهیمیان و بهرام ذوالفقاری حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها