خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع):
مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 935 نفر بالای 40 سال از تمام شهرستان های استان به مشهد مقدس اعزام داشتیم و پیش بینی می شود تا پایان سال نیز یک هزار نفر دیگر اعزام کنیم.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۶۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

حاجی علی جلالی مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: برنامه طرح شمس الشموس برای افراد محروم و روستاییانی که بالای 40 سال سن دارند و بار اول است که به مشهد مقدس اعزام می شوند؛ اجرا می شود.

وی عنوان کرد: سپاه امام رضا(ع) در مشهد مقدس و آستان قدس رضوی این تصمیم را گرفتند و محدودیت خاصی برای تعداد افراد وجود ندارد و افرادی که از لحاظ جسمی مشکل دارند می توانند یک نفر همراه داشته باشند .

مسئول سازمان بسیج اردویی گردشگری با بیان اینکه این طرح مانند راهیان نور اجرا می شود افزود: اسکان زائران با سپاه امام رضا(ع) مشهد مقدس و تغذیه سفر با آستان قدس رضوی است و برنامه های فرهنگی و زیارتی نیز دارند .

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون 935 نفر از تمام شهرستان های استان اعزام داشتیم و استقبال خیلی خوبی شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال نیز یک هزار نفر دیگر اعزام کنیم.

جلالی خاطرنشان کرد: در پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان شناسایی افراد صورت می گیرد و امیدواریم این اعزام ها ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها