معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تحریم های دشمن تارهای عنکبوتی بیش نیست گفت: با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تارهای عنکبوتی دشمن شکسته شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان عبدالله صادقی معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در جمع بسیجیان اصناف شهرستان میناب با اشاره به تحولات منطقه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا و اسرائیل از گسترش اسلام در منطقه وحشت زده شده اند و هدف اصلی خود را مقابله با ایران قرار داده اند.
وی افزود: اگر تا به امروز مستکبرین نتوانسته اند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کنند به دلیل حضور مقتدرانه ایران در تحولات سیاسی منطقه است.
معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان اظهار داشت: امروزه مرزهای سوریه،لبنان و عراق خط قرمز ما هستند چون اگر دشمنان غربی و عربی ما بتوانند از سد این خط قرمزها عبور کنند قطعا" به قصد نفوذ به مرزهای ما برنامه ریزی می کنند.
این فعال سیاسی با بیان اینکه داعش و گروه های تروریستی دست پرورده غرب و آمریکا می باشند ،گفت: آمریکا و غرب سیاست دوگانه ای را پیش روی دارند از یک طرف حمایت کامل تسلیحاتی و از طرفی ائتلاف ضد گروه های تروریستی تشکیل داده اند.
سرهنگ صادقی اذعان داشت: سازمان های بین المللی با تمام پر رویی از گروه های تروریستی حمایت می کنند که این امر باعث کشته و آواره شدن زنان و کودکان بیشماری در سوریه،عراق و یمن شده است.
صادقی همچنین با اشاره به عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در کشور ابراز داشت: مسئولین ما باید عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا اقتصاد کشور متزلزل نشود و با تکیه بر تولید داخل در رونق و توسعه اقتصادی کشور سهیم باشیم.
وی با بیان اینکه تحریم های ظالمانه دشمنان و مذاکرات هسته ای با غرب هیچ تاثیری در رفع مشکلات اقتصادی ملت نخواهد داشت و تحریم های دشمن تارهای عنکبوتی بیش نیست گفت: با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی تارهای عنکبوتی دشمن شکسته شود.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات