رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت:

پیکر مطهر شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی میناب تدفین می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از تدفین شهداء گمنام در این واحد دانشگاهی در اینده نزدیک خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرمزگان،دکتر کمال جوانمرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب از تدفین شهداء گمنام در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: با همکاری و هماهنگی های ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب و بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان هرمزگان در آینده ای نزدیک پیکر مطهر شهداء گمنام در این واحد دانشگاهی تدفین و فضای این دانشگاه عطرآگین خواهد شد.

دکتر جوانمرد افزود:رشادتها وجانفشانی این عزیزان هیچ گاه از ذهن و یاد ملت ایران اسلامی نخواهد رفت و باید رشادتهای این بزرگ مردان را به نسل امروزی و جوانان بیشتر انتقال داد و سبک زندگی آنها الگوی سبک زندگی جوانان باشد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد میناب وجود روحیه ایثار و شهادت در جامعه را سد محکمی در برابر زیاده خواهی دشمنان بر شمرد و گفت: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت باعث از بین رفتن دسیسه ها و ناکام کردن اهداف و افکار پلید استکبار خواهد شد.

وی نقش و رسالت اصلی دانشگاه ها را انسان سازی دانست و تصریح کرد:حضور شهدای گمنام در دانشگاه ها فرصت ارزشمندی است چراکه انس گرفتن با شهدا، نقش مهم و بسزایی در انسان سازی و تربیت متخصصان متعهددارد. جوانمرد شهدا را پل ارتباطی برای دانشجویان با پروردگار یاد کرد و گفت: دانشجویان باید با رعایت حجاب و عفاف، تلاش و جدیت در جهت تحصیل علم و دانش و خدمت به جامعه و مردم راه شهدا را ادامه دهند.چراکه یاد و خاطره آن عزیزان عبادت است .

وی اضافه کرد: به برکت خون شهدا با درخشش بر قله های علم و دانش در جهان اسلام ایستاده ایم در تمام زمینه های علمی به مرز خودکفایی و استقلال دست پیدا خواهیم کرد و این ستاره های پرفروغ سنگهای نشانی هستند کهجامعه را از راه و صراط مستقیم گمراه نشود.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار