خبرهای داغ:
برگزار می‌شود:

یادواره 156شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع‌حرم بخش شال

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزاری یادواره 156شهید دفاع مقدس، شهدای مدافع‌حرم بخش شال و مراسم یادبود آیت‌الله حاج‌سیدحسن موسوی‌شالی در شهرستان شال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۳۸۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

محمد عاملی مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش شال، درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص برگزاری یادواره 156شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع‌حرم بخش شال اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع‌ مقدس یادواره 156شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در شهرستان شال برگزار خواهد شد.

این مسئول در خصوص زمان و مکان برگزاری این یادواره تصریح کرد: یادواره 156شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم شهرستان شال روز پنجشنبه اول مهرماه سال جاری راس ساعت 14:30 در مسجد جامع شهر شال برگزار می‌شود.

عاملی از سخنرانی سردار پاسدار حاج عبداله عراقی جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه در این یادواره خبر داد و اذعان کرد: حاج مهدی سلحشور مداح و استاد حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن قاری این یادواره خواهند بود.

رئیس دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان شال گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت را از مهم‌ترین اهداف این یادواره عنوان کرد و گفت: با توجه به این که دشمنان فرهنگ انقلابی ایران اسلامی را هدف تهاجم فرهنگی خود قرار داده‌اند برگزاری یادواره‌های شهدا و تاکید بر فرهنگ ایثار و شهادت نقش به‌سزایی در مقابله با این تهاجم‌ها خواهد داشت.

وی با بیان برخی اقدامات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان شال تبیین کرد: جمع‌آوری و نگهداری وصایا و زندگی‌نامه شهیدان در بانک جامع شهیدان و به چاپ رساندن آن‌ها تا پایان سال جاری از دیگر اقدامات این سازمان است.

این مسئول با اشاره به سخن امام(ره) با معرفی شهدا به عنوان امامزادگان عشق تاکید کرد: شهدا بهترین الگوها و جزء مفاخر شهر هستند و همواره باید یاد و خاطره‌شان گرامی داشته شود.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار