خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با بیان اینکه یکصد برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس اجرا می شود گفت: افتتاح و بهره برداری از چند طرح عمرانی بسیج سازندگی از برنامه های شاخص است.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۱۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محسن کاری فرمانده ناحیه سپاه سربیشه درنشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس درمحل دفتر فرماندهی ناحیه سربیشه برگزارشد ضمن تبریک عید غدیر وهمچنین تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت : این ایام یادآور و تداعی کننده لبیک عاشورایی مردم ایران به فرمان امام خمینی (ره) بوده است.

وی عنوان کرد: ایام دفاع مقدس نقطه ی برجسته و نورانی و یک قله ی بارز از اوج ایستادگی ملت قهرمان ما در برابر استکبار است .

کاری افزود: امسال در آستانه سی وششمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان سربیشه یکصد برنامه در رده های مقاومت از جمله پایگاه های مقاومت شهری ، عشایری، روستایی و در حاشیه مرز انجام خواهد شد و شروع برنامه های هفته دفاع در شهرستان سربیشه با بازسازی واقعه غدیرخم و جشن باشکوه غدیر خواهد بود.

وی ادامه داد: در طول هفته دفاع که هر روز آن با عنوان مشخصی مزین شده است ، برنامه هایی از جمله دیدار با ائمه جمعه و جماعات ، برگزاری صبحگاه مشترک در روز 31شهریور ، رژه موتوری ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده معزز شهدا و رزمندگان برگزار خواهد شد .

فرمانده ناحیه سپاه سربیشه گفت: شرکت منسجم بسیجیان در نماز جمعه که این روز به نام روز معنویت، وحدت ملی و سلامت نامیده شده است، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در روز شنبه در مدارس شهرستان، همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد وشهادت ، برگزاری یادواره شهدا دانش آموز ونشست های بصیرتی و استکبارستیزی در رده های مقاومت بسیج از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

کاری افتتاح و بهره برداری از چند طرح عمرانی که توسط بسیج سازندگی شهرستان آماده بهره برداری شده است شامل بهره برداری از 3باب خانه عالم، افتتاح یک رشته قنات در روستای کلاته بازدید به نمایندگی از 4 قنات دیگر، کلنگ زنی خانه بهداشت در روستای تاجمیر بخش مرکزی شهرستان ، برگزاری نمایشگاههای اقتصاد مقاومتی، درشهرستان سربیشه را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس بیان کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها