درچهاردهمین جشنواره ملی شعر و قصه جوان سوره مهر:
آیین رونمایی از کتاب «اینجا عقرب دارد»، نوشته مریم بیات تبار با حضور نویسنده‌های مطرح کشور در چهاردهمین جشنواره ملی شعر و قصه جوان سوره مهر در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۳۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، آیین رونمایی از کتاب «اینجا عقرب دارد»، نوشته مریم بیات تبار با حضور نویسنده های مطرح کشور؛ «مجید قیصری»، «سارا عرفانی» و رئیس حوزه هنری و جمعی دیگر از نویسندگان جوان، در موزه کارخانه کبریت­زنجان برگزار شد.

رونمایی این کتاب، یکی از برنامه­های جانبی «چهاردهمین جشنواره ملی شعروقصه جوان سوره مهر» بود که هرساله در شهرهای مختلف کشور برگزار می­شود و امسال نیز میزبانی آن با زنجان بود.

بیات تبار در این مراسم پیش از امضای کتابش گفت: این اثر گلچینی از داستان‌های کوتاهی است که در طول ده سال کار مداوم داستان نویسی نگاشته­ام. اکثر آثار این مجموعه در جشنواره های کشوری و استانی حائز رتبه شده اند.

وی افزود: نوشتن را از کارگاه های خلاق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده و هم اکنون نیز بصورت مربی ادبی با مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همکاری می‌کند.

بیات تبار، مجید قیصری را از اساتید خود دانست و به همین دلیل، یکی از داستان‌های خود را تقدیمی به وی مطرح کرد.

گفتنی است، داستان های این مجموعه، ژانرهای اجتماعی، عاشقانه و تبعات بعد از جنگ را به تصویر می‌کشد.

همچنین در اختتامیه این جشنواره، از مریم بیات تبار به پاس سال‌ها تلاش در عرصه کتاب و ادبیات با اهدای لوح و تندیس، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات