جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از اجرای بیش از یکصد برنامه متنوع فرهنگی،ورزشی،بصیرتی و عقیدتی در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۷۴۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) سید حسن فاطمی در نشست خبری هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه شهرستان میناب زنده نگه داشتن مردانگی، ایثار و رشادت و حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سطح شهرستان هدف اصلی اجرای این برنامه برشمرد و گفت: بیش از یکصد برنامه از ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس بصورت باشکوه در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برنامه های متنوعی در زمینه فرهنگی، ورزشی،بصیرتی و عقیدتی پیش بینی شده که رژه حماسی نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان از مهمترین برنامه های این هفته می باشد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب تجلیل از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان،زنگ مقاومت در مدارس و بیان خاطرات رزمندگان هشت سال دفاع مقدس،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان،همایش پیاده وری خانوادگی،برگزاری یادواره شهداء ،افتتاح مسکن مددجویان،همایش ائمه و جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت و هیئت امنای مساجد،برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس و اهدای خون توسط بسیجیان از برنامه های فرهنگی و جذاب در هفته دفاع خبرداد.

وی بر پایی غرفه ها و نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس، برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر، برگزاری محافل انس با قرآن در پایگاه ها، نشت های بصیرتی با بسیحیان، برگزاری اردوهای جهادی یک روزه، برگزاری جلسه ی مشترک طلاب و دانشجویان و زیارت قبور مطهر شهدا را یکی دیگر از برنامه هایی اجرایی در هفته ی دفاع مقدس در سطح شهرستان میناب عنوان کرد.

به مناسبت بزرگداشت مجاهدت و ایثار رزمندگان در دوران جنگ ،۳۱ شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

انتهای پیام/قدر

ارسال نظرات