خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ماهشهربه مناسبت درپیش بودن هفته دفاع مقدس درگفتگویی افزودند:دفاع مقدس سندافتخارملت ایران است
کد خبر: ۸۷۴۷۴۵۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
وی ضمن  تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی  پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و  غرب  برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و  انقلاب و کشور تبدیل شود.
وی با تاکید بر اینکه دفاع مقدس سندافتخار ملت ایران می باشد تصریح کرد:رزمندگان اسلام در  دفاع از مرز های میهن اسلامی و پرچم برافراشته اسلام و قرآن، جانفشانی دلاورانه کردند.
ایشان بصیرت ولایتمداری،ایمان و تقوای رزمندگان را عوامل پیروزی آنان برشمرد و گفت:وظیفه ما در قبال حماسه سازان مجاهدان دوران دفاع مقدس بسیار سنگین است و در این برهه حساس از زمان باید با ولایتمداری و بصیرت کامل گوش به فرمان مقام معظم رهبری مد ظله العالی ادامه دهنده راه آنان باشیم و بایدبدانیمعزت و اقتدار کشور ثمره مجاهدت شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
وی تأکید کرد: هنر امروز ما این است که فرهنگ دفاع مقدس را به زیبایی به نسل هایی که آن روزها را ندیده و درک نکرده اند، منتقل کنیم. فرهنگ ایثار، قناعت، صداقت، فداکاری، برادری، رحم به یکدیگر، تواضع، دستگیری از دیگران، درس هایی است که باید نسل جوان و نوجوان با آنها آشنا شوند و باید برای آن سرمایه گذاری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها