خبرهای داغ:
قمر گفت: با توجه به اینکه این تعاونی‌ها به توافق‌نامه ۳ جانبه در بحث ساخت مسکن عمل نکرده‌اند، باید از آن‌ها شکایت می‌شد اما دادستان شهرستان اعلام کرد که متولی این واحدها بنیاد مسکن است و آن‌ها باید از این ۲ تعاونی شکایت کنند
کد خبر: ۸۷۴۷۴۷۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از ماهشهر منصور قمر فرماندار بندرماهشهر در جلسه شورای مسکن که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: در بندرماهشهر ۲ تعاونی ساخت مسکن به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و به مردم ظلم می‌کنند و باید از آن‌ها شکایت شود.

وی افزود: با حضور اعضای این ۲ تعاونی و خود آن‌ها جلسه‌ای برگزار شد و توافق‌نامه ۳ جانبه این تعاونی‌ها مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مشخص شد به تعهدات خود در قبال مردم عمل نکرده‌اند.

قمر گفت: با توجه به اینکه این تعاونی‌ها به توافق‌نامه ۳ جانبه در بحث ساخت مسکن عمل نکرده‌اند، باید از آن‌ها شکایت می‌شد اما دادستان شهرستان اعلام کرد که متولی این واحدها بنیاد مسکن است و آن‌ها باید از این ۲ تعاونی شکایت کنند که امیدواریم بنیاد مسکن هر چه سریعتر از این ۲ تعاونی شکایت کند.

وی ادامه داد: اگر از این ۲ تعاونی شکایت نشود، مشکلات فراوانی برای مردم و اعضای این تعاونی‌ها به وجود می‌آید.

فرماندار ماهشهر با اشاره به بحث مشکلات زیرساختی سایت‌های مسکن مهر شهرک چمران در ماهشهر خاطرنشان کرد: در بحث زیرساخت‌ها و سایت مسکن مهر چمران، اگر قیر مورد نیاز برای تکمیل معابر و  زیرساخت‌ها تأمین شود، شهرداری شهرستان آمادگی دارد تا مشکل معابر و زیرساخت‌ها را نیز حل کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها