عباس گودرزی گفت: با گذشت چند ماه از افشای فیش های نجومی برخی از مدیران اما اراده ای برای برخورد با فیش های نجومی وجود ندارد و این در حالیست که مخلین اقتصاد سمی برای اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۴۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از افشای فیش های نجومی برخی از مدیران، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با صراحت اعلام کردند که باید با این موضوع برخورد شود چرا که این افراد به ارزشهای انقلاب توهین کرده اند.


وی اضافه کرد: فیش های نجومی سبب شده اند تا اعتماد مردم آسیب ببیند و این در حالیست که اعتماد مردم بالاترین سرمایه نظام است.


به گفته وی با گذشت چند ماه از گذشت افشای فیش های نجومی اما اراده ای برای برخورد دیده نشده و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری متاسفانه برخورد قاطع صورت نگرفته است.


گودرزی اظهار داشت: البته تناقض گویی در این راستا زیاده می باشد به طوری که عده ای می گویند باید با مفسدان اقتصادی و مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند، برخورد شود و عده ای تاکید دارند که نباید برخورد شود اما باید برخورد قانونی و قاطع با این مدیران صورت گیرد، مدیرانی که ماهیانه 10 ها میلیون تومان به جیب زده اند، حالا باید پاسخ ملت را بدهند.


وی با اشاره به موضوع جناح بندی گفت: جناح بندی را باید از مسئله فساد جدا کرد و نباید اذهان منحرف شوند  و برخی موضوعات از مسیر خود خارج  شوند و باید با فساد در هر جریان سیاسی برخورد شود.


نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قوه قضائیه باید قاطعانه ورود پیدا کند و با مخلین اقتصاد کشور به شدت برخورد کند چرا که اینها سم مهلکی برای اقتصاد مقاومتی هستند.


گودرزی اضافه کرد: یکی از موانع اقتصاد مقاومتی فسادهای اقتصادی است که باید مورد برخورد قرار بگیرند.

منبع: دانا
ارسال نظرات