مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت خمین

مراسم رژه موتوری نیروهای مسلح شهرستان خمین برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت خمین گفت: همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس مراسم رژه موتوری نیروهای مسلح شهرستان خمین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۵۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸

پاسدار طاهری مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت خمین در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس گفت: ما توانستیم روی پای خودمان بایستیم و با توجه به تحمیل‌های نظامی که به ما وارد شد اقتدار خودمان را نمایش دادیم.

وی افزود: هم اکنون جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه‌ها موفق بوده و حرف برای گفتن دارد و در دل دشمنان این نظام رعب و وحشت ایجاد کرده از این‌رو جنگ نرم و فرهنگی را بر علیه ما شروع کرده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت خمین با اشاره به رشادت و جانفشانی‌های دانش دوران دفاع مقدس گفت: برگزاری کنگره سرداران و یادواره یک‌هزار شهید شهرستان خمین با حضور سرلشگر ایزدی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین نسل جوان از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این هفته است.

پاسدار طاهری با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با عید سعیدغدیر گفت: همانند سه سال گذشته بازسازی حادثه غدیر را شاهد هستیم و این مراسم به همراه خطبه خوانی غدیر در شهرستان خمین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم رژه نیروهای مسلح 31 شهریورماه با حضور تمامی نیروهای مسلح در خمین برگزار می‌شود، تاکید کرد: همزمان با اولین روز از این هفته مراسم رژه موتوری نیروهای مسلح شهرستان خمین با مشارکت جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و با هدف گرامیداشت یاد وخاطره دوران هشت سال دفاع مقدس و نمایش اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت خمین گلباران قبور شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا و برنامه‌های متعدد فرهنگی را بخشی از برنامه‌های این هفته در خمین بیان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات