روزنامه آفتاب یزد در مطلبی با حمله به کامران نجف زاده از این مجری سرشناس صدا و سیما خواست که نماینده ایران در یاسوج شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۶۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:
 
روزنامه آفتاب یزد در مطلبی با حمله به کامران نجف زاده از این مجری سرشناس صدا و سیما خواست که نماینده ایران در یاسوج شود.
 
سردبیر این روزنامه زنجیره ای یادداشت خود را با عنوان "کامران نجف زاده را به یاسوج بفرستید!"به روی صفحه اول برده و با توهین به کامران نجف زاده که در حوزه رسانه یک سرمایه به حساب می آید، حلقه تخریب مجری های ضد فتنه را تکمیل کرد.
این تحلیلگر در ابتدای مطلبش می آورد:یکی از خبرهایی که اخیرا منتشر شده و بسیاری را اندوهناک ساخته برمی‌گردد به حادثه یاسوج.در حادثه مذکور یکی از سربازان کانون اصلاح و تربیت این شهر به شکل جنون آمیزی شروع به تیراندازی می کندو پس از آنکه سه سرباز دیگر را به قتل می‌رساند با گلوله ای به زندگی خود پایان می دهد.ماجرا به شدت تلخ است و بسان فیلم های ژانر وحشت است.اما این حادثه نه فیلم است و نه توهم و در همین یاسوج خودمان رخ داده است.تقریبا همزمان با حادثه فوق ،در منهتن آمریکا بمبی منفجر می شود . آنگونه که پلیس آمریکا می‌گوید انفجار ناشی از بمبی کوچک بوده که در یک سطل زباله در خیابان 23 در مرکز منهتن کار گذاشته شده بود.
 
سردبیر این روزنامه در ادامه می نویسد: کامران نجف زاده خبرنگار اعزامی صدا وسیما به آمریکا، خیلی سریع به محل حادثه می رود و به صورت مستمر و هیجان زائد الوصفی ماجرای بمب گذاری را شرح می دهد.چشمان او هنگامی که در حال مخابره خبر است برق می زند!مبرهن است از اینکه سطح ناامنی در آمریکا بالا رفته خوشحال و شادمان است.لابد انتظار دارد مردمی هم که اینجا پای تلویزیون نشسته اند و نظاره گر گزارش وی هستند نیشخند بزنند! دوربین صدا وسیما مدام مردمی را نشان می دهد که از ترس در حال فرار هستند و سراسیمه در تاریکی شب جیغ و فریاد می زنند.اما در کشور خودمان سربازی بدون آنکه دلیل روشنی داشته باشد شروع به تیراندازی به سوی همنوعان خود می کند.
نویسنده آفتاب امروز در انتها با سیاه نمایی از وضعیت کشور اضافه می کند: آیا در چنین شرایطی ما هم باید مثل کامران نجف زاده شادمان باشیم؟فکر می کنم خیر.البته این پاسخ منفی به خاطر مردم آمریکا نیست .علت آن است در رسانه موسوم به ملی انصاف و عدالت رسانه ایدر خبر رسانی گم شده اســــت. آری‌؛در شرایطی که در یاسوج خودمان حادثه تلخی رخ داده و مردم حداقل آن منطقه در شوک بسر می برند کامران نجف زاده با آب و تاب مخصوص به خودش، از هراس مردم آمریکا سخن می گوید.ای کاش آقایان به جای آنکه این همه هزینه صرف کنند تا خبرنگاری اعزام نمایند و از بدبختی های مردم آمریکا مستقیما گزارش مخابره کند، کامران نجف زاده را به یاسوج و یاسوج ها می فرستادند .قطعا بسیاری از مردم خودمان بیش از مردم هرکجای دنیا نیازمند توجه و دیده شدن مشکلات شان هستند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مهدوی
۲۲:۴۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
البته اگر نجف زاده به یاسوج های کشورمان هم برود، همین آفتابی ها اعتراض می کنند که علیه تدبیر وامید دارد سیاه نمایی می کند.
جمال دشتی
۱۱:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
من به عنوان یک یزدی، از اینکه این روزنامه زنجیری، اسم استان من را یدک میکشد احساس شرم می کنم. متاسفم!