خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم:

هفته دفاع مقدس سند اقتدار و افتخار کشور است

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه شجاعت، ازخودگذشتگی شهدا و صحنه‌های قهرمانی رزمندگان اسلام نباید در یک نمایشگاه و یا رژه خلاصه شود گفت: هفته دفاع مقدس سند اقتدار و افتخار کشور است.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۶۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیح از قم، کاظم مجتبایی در جلسه شورای فرماندهی ضمن تبریک عید غدیرخم و مناسبت‌های ملی همچون هفته دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: شایستگی و ارزش خدمت مسؤولان نظام اسلامی متصل به ولایت است.

وی با بیان اینکه دوره نبوت از حضرت آدم تا پیامبر خاتم ادامه داشت و در روز غدیر در حجة الوداع پایان نبوت و آغاز امامت با معرفی حضرت علی(ع) از سوی نبی مکرم اسلام(ص) اعلام شد، گفت: بعد از رحلت پیامبر اسلام(ص) امامت دچار چالش شد و 25 سال حضرت علی(ع) خانه نشین شدند اما این رسالت با امامت دوازدهمین امام شیعیان کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: عید ولایت عیدی مهم و رشته‌ای است که ما را به خداوند اصلی‌ترین مرجع فرماندهی می‌رساند.

مجتبایی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت:هفته دفاع مقدس سند اقتدار و افتخار کشور بوده که اگر از آن جدا شود استقلال و شجاعت ملت در دفاع از ارزش ها از بین می‌رود.

وی ضمن تاکید بر حفظ این سند اقتدار تصریح کرد: هیچ وقت شجاعت، ازخودگذشتگی شهداء و صحنه‌های قهرمانی رزمندگان اسلام نباید در یک نمایشگاه و یا رژه خلاصه و به فراموشی سپرده شود بلکه باید مفاهیم آن سالها و نسل به نسل تبیین شود.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه نباید دفاع مقدس به فراموش سپرده شود، تصریح کرد: اگر اقتدار، استقلال، همت، اعتماد به نفس و شجاعت در کشور وجود دارد وابسته به سند دفاع مقدس، آیین اسلام و قرآن و نقش حضرت امام راحل و فرماندهان دلیر در جنگ تحمیلی است.

ارسال نظرات