به مناسبت یادواره شهدای منا و بزرگداشت شهدای مدافع حرم،پاسداران و روحانیون معزز ناحیه روح الله یزد، در مراسمی که با حضور آیت الله حیدری در مسجد روضه محمدیه برگزار شده بود،شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۴۷۵۹۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ این مراسم که اولین سالگرد شهدای منا می باشد در حالی برگزار شد که جمعی از فرماندهان و روحانیون سپاه الغدیر و همچنین ناجا در این مراسم شرکت کرده و از سخنان آیت الله حیدری در وصف جنایات آل سعود و همچنین داعش و جبهه النصره استفاده بردند.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت عید غدیر و سلام و صلوات به روان پاک امام خمینی (ره)، بر شهیدان بی دفاع منا و شهیدان مدافع حرم درود فرستاد و راه آنها را راه شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست.

حیدری ضمن انتقاد از جنایات رژیم آل سعود گفت: یک مبنای فکری غلط و خارج از ضوابط اسلامی به نام تکفیر علت اصلی این کارهاست. آنها هیچ ارزشی برای انسان ها قائل نبوده و اسلام را منحصر به عقاید خود می دانند در نتیجه تمامی مسلمانان را کافر دانسته و محکوم به قتل می دانند.این مبنای فکری منشا تمام این کارهاست که مانع اصلی در پیشرفت اسلام نیز می باشد.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه افزود:علاج این فتنه باید بررسی شود ،روشنگری و افشاگری صورت گیرد و لازم است جریان تکفیری به همه جهانیان به عنوان جریان انحرافی نشان داده شود.

وی جریان تکفیری از صدر اسلام تا کنون را به سه گروه تقسیم بندی نموده و گفت: در زمان صدر اسلام نیز این جریان تکفیری وجود داشته است.معیار آنها قرآن و عترت نیست.معیار آنها عقاید شخصی است و اهمیتی نمیدهند که با قران و اسلام جور در بیاید.جریان تکفیری ای که در صدر اسلام وجود داشت ، همان خوارج بودند که در جنگ با حضرت علی کشته شدند ولی بنا به گفته ایشان،هنوز نیز وجود دارند و در آینده نیز گروه های تکفیری زیادی خواهند آمد تا در مقابل اسلام و مسلمین بایستند.پیشگویی امیرالمومنین به واقعیت پیوست و جریان هایی همچون قوانطه و سلفیون به رهبری محمد بن عبدالوهاب ظهور پیدا کردند که عمده کار آنها کشتن مسلمانان و بخصوص شیعیان است. شیعیان می بایست با توسل به حضرت امام حسین (ع) ،از این فتنه ها به خدا پناه ببرند تا این فتنه ها به خودشان برگردد .


ارسال نظرات