در آستانه عید غدیر خم در مسجد امام حسن مجتبی(ع) مراسمی با حضور حجت الاسلام شیخ زاده برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۰۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،حجت الاسلام شیخ زاده در جشنی که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شده بود ضمن تبریک این عید مبارک، گفت: هرچه داریم از ولایت است. شرط قبولی طاعات و عبادات بندگان، پذیرفتن ولایت ائمه (ع) است.

وی در ادامه افزود: مسئله امامت، یکی از مسائل مهم اعتقادي است كه تبعيت از آن تبعيت از خدا و رسولش مي باشد و كسي كه به خدا و رسول او اعتقاد دارد بايد سخنان و دستورات آن ها را در زندگي خود اطاعت كند و پشت كردن به دستورات آن ها كه يكي از آن ها امامت است در واقع عدم تبعيت از خدا و رسولش مي باشد.

شیخ زاده ضمن بیان حدیثی از پیامبر اکرم گفت: از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است که ایشان به حضرت علی (ع) فرمودند: (( یا علی؛ اگر کسی به اندازه عمر (حضرت) نوح، خدا را عبادت کند، و به اندازه کوه احد طلا داشته باشد و در راه خدا انفاق نماید و به اندازه ای عمرش طولانی باشد که بتواند هزار بار پیاده به حج برود، آنگاه در (مکه) بین صفا و مروه مظلومانه کشته شود، ولی، ولایت تو را نداشته باشد، بوی بهشت به مشام او نخواهد رسید و هرگز وارد بهشت نخواهد شد)) بنابراین طبق همین حدیث ، در می یابیم که مسئله ولایت بر تمام فرایض دینی اولویت داشته و بر ماست تا ضمن اقرار به ولایت این بزرگواران، راه آنها و راه جانشین بر حق ایشان حضرت امام خامنه (دامه برکاته ) را ادامه دهیم.


ارسال نظرات