چهارمحال وبختیاری؛

افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت

در دهه امامت و ولایت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت همزمان با چهار استان فارس، بوشهر، گیلان و تهران با هدف ارائه وام قرض الحسنه به نیازمندان در چهارمحال و بختیاری افتتاح ‌شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۱۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ قائم مقام صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سفر به استان چهارمحال و بختیاری از افتتاح شعبه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در این استان خبر داد.

محسن سنائی سامانی، اظهار داشت: کمیته امداد در جهت خدمات رسانی به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح‌های متفاوتی فعالیت می‌کند و صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیز با هدف ارائه وام قرض الحسنه به نیازمندان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: تنها هدف ما از افتتاح صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت وام‌های قرض الحسنه و رعایت موازین شرعی پرداخت وجوهات است.

سنائی با اشاره به افتتاح ۳۶ شعبه تا پایان آبان ماه سال جاری در کشور افزود: نگاه ما به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بانکداری نیست و توسعه مشارکت‌های مردمی با تعامل و همکاری با بانک‌های عامل را خواهانیم.

لازم بذکر است صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه استان چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه مورخ 29شهریورماه 95 بمناسبت عید سعید غدیرخم همزمان در ۴ استان فارس، بوشهر، تهران و گیلان افتتاح شد.

ارسال نظرات