معاون اجرایی سپاه استان سمنان:

620 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان اجرا می شود

معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: 620 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سمنان اجرا می شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۳۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، علی خالقیان در نشست خبری هفته دفاع مقدس که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در سالن جلسات ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان استان سمنان در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی را در دوران دفاع مقدس آفریدند.

وی با اشاره به اجرای 620 عنوان برنامه در سطح استان سمنان در طول هفته دفاع مقدس گفت: از این تعداد 97 عنوان برنامه شاخص در سطح استان اجرا خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان اظهار داشت: رژه نیروهای مسلح سی و یکم شهریور ماه با هدف نمایش توانمندی و نوآوری های صنعت علمی و دفاعی در دو شهرستان سمنان و شاهرود انجام می شود.

خالقیان، گردهمایی طلاب و روحانیون، گردهمایی رزمندگان عرصه جهاد و شهادت، آغاز اردوهای جهادی بسیج سازندگی و دانشجویی در مناطق محروم، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری همایش تجلیل از سربازان سپاه، حضور در نماز جمعه، پیاده روی خانوادگی در سراسر استان، به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز دانشگاهی و حوزوی، برگزاری شب شعر و خاطره گویی، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم، برگزاری یادواره شهدای گمنام و همایش دانش آموزی را از جمله مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی عنوان کرد: رژه نیروهای مسلح در دو شهر، پیاده روی خانوادگی در 7 شهرستان، برگزاری 31 یادواره در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری سه یادواره شهدای شهرستانی، اجرای دو مورد طرح آبروی محله انتظار کوچه ها، افتتاح 9 پایگاه مقاومت و برگزاری 8 اردوی جهادی از برنامه هایی است که با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار و اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار