مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اردوهای جهادی در درک محرومیت‌های جامعه بسیار تأثیرگذار است

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان: اردوهای جهادی می‌توانند در شناخت، درک و انعکاس محرومیت‌های جامعه بسیار تأثیرگذار باشند.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۴۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

پویا صفرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اهمیت برگزاری اردوی های جهادی در دانشگاه، اظهار کرد: ۲۰ نفر از دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مدت چهار روز به روستای محروم نعلبند شهرستان تالش اعزام شدند تا در کنار تحصیل به ارایه خدمات سازندگی، بهداشتی، درمانی و فرهنگی به مردم محروم آن منطقه بپردازند.

وی با بیان اینکه حرکت های جهادی، مجموعه ای از فعالیت های خودجوش است که همه ساله، توسط دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه و دانش آموزان داوطلب و سایر جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می شود گفت: بنابر ظرفیت ها و توانایی های موجود در میان شرکت کنندگان، انواع خدمات از جمله انجام پروژه های عمرانی مورد نیاز منطقه، خدمات کشاورزی، بهداشتی، درمانی، آموزشی در کنار فعالیت های فرهنگی در آنها اریه می شود.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی می‌توانند در شناخت، درک و انعکاس محرومیت‌های جامعه بسیار تأثیرگذار باشند و از سوی دیگر، برگزاری این گونه اردوها با خودسازی دانشجویان و کمک به محرومان جامعه همراه است.

ارسال نظرات