هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

خبرگزاری بسیج: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی بسیج با معرفی نفرات برتر بخش های مختلف، ساعاتی پیش در فرهنگسرای الغدیر کلان شهر تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این جشنواره و در بخش گرافیک، فرزانه بیگی از استان خراسان شمالی، حسن جمشیدی از استان اصفهان و علیرضا معظمی گودرزی از استان لرستان عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش نقاشی، طهمورث آشناگر از استان لرستان عنوان نخست و محسن حسینی از استان یزد و هومن ارباب مجنی از استان گلستان به طور مشترک عنوان دوم و محمدعلی نادری از استان بوشهر و آقای حمید فرجی از استان مرکزی به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند و همچنین از فاطمه محمدی از استان چهارمحال و بختیاری و مریم السادات موسوی از آذربایجان شرقی نیز قدردانی شد.


در بخش کاریکاتور، علیرضا پاکدل از استان خراسان جنوبی، طاهر شعبانی از استان همدان و جابر اسدی از استان آذربایجان شرقی به ترتیب حائز رتبه های نخست تا سوم شدند و بنابر اعلام داوران از ندا تنهایی مقدم از آذربایجان شرقی نیز قدردانی شد.

در بخش نگارگری، فرزانه عالیخانی از استان لرستان، سمانه فاجانی از استان تهران و فریبا منوچهری گلجو از استان همدان به ترتیب به رتبه های نخست تا سوم رسیدند و از زهرا خشنود از استان مازندران تقدیر شد.

در بخش دیگری از این آئین تجلیل و بنابه اعلام داوران، علی بحرینی از استان بوشهر، شبنم کسایی و معصومه شمشیری هردو از استان آذربایجان شرقی، یاور بالسینی از استان تهران و کریم فزونی از استان گلستان برگزیدگان کارگاه عملی نقاشی شناخته شدند.

در کارگاه عملی کارتون و کاریکاتور، سعید جوانمرد از استان بوشهر، اکبر تراب پور و محمود نظری هردو از استان همدان، احسان چراغی از استان قم و آیت نادری از استان اصفهان برگزیدگان این کارگاه معرفی شدند.

در کارگاه عملی نگارگری نیز عبدالرسول شریفی از استان کهکیلویه و بویراحمد، عصمت محمدی از استان مرکزی و رضوان عرب از استان گلستان برگزیدگان این بخش شناخته شدند.

یاسر عبدی از استان مرکزی، مرضیه شاکر از استان یزد و محمدحسن تفتی از استان یزد نیز به عنوان برگزیدگان کارگاه عملی گرافیک انتخاب شدند.


همچنین در بخش ویژه این آیین، از سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر خانه کاریکاتور ایران به خاطر فعالیت پرتلاش در بخش کاریکاتور تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها