به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

60 برنامه توسط ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار می شود که هدف از برگزاری برنامه ها انتقال ارزشها و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: ۸۷۴۷۶۸۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
'به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان ، "مجید سوری" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها، دلاوریها و ایثارگری رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس در میدان نبرد حاضر شدند و به پیروزی دست یافتند.

 وی اضافه کرد: دوران دفاع مقدس یکی از بهترین و طلایی ترین تاریخ در کشور است و برگ زرینی از تاریخ کشور و مایه افتخاری برای این مرز و بوم است.

 سرهنگ سوری با اشاره به این که امسال برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس بر عهده ارتش است گفت: هر ساله به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی برای انتقال و نشر ارزشها، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود که امسال حدود60برنامه  در این هفته توسط ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار می شود.

 به گفته وی رژه نیروهای مسلح در روز 31شهریور ، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدای محلات، نشست های بصیرتی از مهمترین برنامه های این ایام هستند.

 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: پیاده روی خانوادگی یکی از برنامه های هفته دفاع مقدس در بروجرد است که این پیاده روی روز جمعه دوم مهر از میدان تختی آغاز می شود.

 وی بیان کرد: اعزام تیم های درمانی به مناطق محروم در طول این هفته نیز انجام می شود.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به همزمانی بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس تصریح کرد: بازگشایی مدارس با رنگ و بوی دفاع مقدس انجام می شود و تلاش می شود مفاهیم و پیام های دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود.

انتهای پیام/


 
 
 
ارسال نظرات