دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در آبش احمد برگزار شد

خبرگزاری بسیج: مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا در این دوره با اشاره به اینکه رمزماندگاری و بقای انقلاب اسلامی در اقامه امربه معروف و نهی از منکر در جامعه نهفته است گفت: امروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جامعه ما از طریق همین فریضه امر به‌ معروف و نهی ازمنکر قابل‌ درمان است و تنها باید اهمیت و نوع ارائه راهکار را دانست.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۹۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غفار ملکی با اشاره به اینکه نقطه آغاز امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اول خانواده خود و بعد اقوام و بستگان است، افزود: امر به‌ معروف و نهی از منکر در هر محیطی نیازمند مهارت‌های خاصی است و باید برای اثرگذاری درست تخصص ویژه آن محیط را به کار گرفت.

وی اظهار داشت: ترک امر به معروف و نهی از منکر نتایجی چون از دست دادن خیر و برکت، تسلط اشرار و عدم استجابت دعا، فراگیر شدن عذاب، خذلان الهی، نقصان روزی، تحقیر دین و گسترش فساد و ذلت و خواری در میان مردم و عوض شدن جای معروف و منکر را در پی دارد.

ملکی به علل ترک این فریضه الهی اشاره و بیان کرد: نداشتن غیرت دینی، سستی در دین و پیروی از وسوسه های شیطان، برطرف شدن زشتی گناه و صفای قلب از جمله عوامل ترک امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

وی به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر تاکید و خاطرنشان کرد: یکی از محورهای
ارسال نظرات
آخرین اخبار