فرمانده پادگان مهندسی بروجرد گفت: دفاع مقدس گنجینه پرمحتوایی برای انتقال ارزش‎ها به نسل جوان است.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۹۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، اکبر زراوه ظهر امروز در دیدار نیروهای نظامی و انتظامی با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‎ای پرمحتوا و پربها برای انتقال ارزش‎ها به نسل کنونی و آینده است که نباید از ان غافل ماند.  

وی با اشاره به نقش تاثیر‎گذار امام خمینی (ره) در پیروزی در 8 سال دفاع مقدس عنوان کرد: ریشه واژه مقدس به جنگ 8 ساله به انقلاب اسلامی، عاشورا و پس از آن به غدیر خم باز می‎گرد

 فرمانده پادگان مهندسی بروجرد با اشاره به اینکه دفاع در مقابل رژیم بعث عراق در جنگ 8 ساله تنها یک دفاع سرزمینی نبوده است، ادامه داد: رزمندگان در دوران 8 سال دفاع مقدس شبها در سنگر کار خدایی و راز و نیاز با خدا و روزها از مرزها و کیان اسلام دفاع می‎کردند.

زراوه خاطر نشان کرد: در آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق با تجهیزات و حمایت 80 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم با هدف تسخیر سه روزه خوزستان و مصاحبه خبری در پایان هفته در میدان آزادی تهران به میدان آمده بود که هیچگاه به این هدف شوم خود دست نیافت

 وی تاکید کرد: رزمندگان در دوران 8 ساله دفاع مقدس به شعائر اسلام جامعه عمل پوشاندند و صبر، استقامت، ایثار، رشادت و فداکاری را معنا کردند.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد بیان کرد: پس از 8 سال دفاع جانانه رزمندگان در مقابل دشمن رژیم بعث عراق در حالی عاجزانه تسلیم فکر و اندیشه این رزمندگان شده بود که از نظر تجهیزات نظامی بسیار قوی‎تر از ایران بود.

زراوه اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها بر تعهد، تبحر و تجهیز نیروهای نظامی تاکید داشته‎اند تا به فرموده ایشان زانوهای مسئولان کشور در روابط بین‌الملل سست نشود.

ارسال نظرات