ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی صورت گرفت

یادواره 15 شهید امدادگر استان برگزار شد

یادواره 15 شهید امدادگر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی و خانواده شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۰۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

ظهر امروز یادواره 15 شهید امدادگر کهگیلویه و بویراحمد با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح استان، معاون سیاسی استاندار، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل کنگره سرداران و شهدای استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف تمامی مدیران، مسؤولان و دستگاه‌ها است.

حجت‌الاسلام غفاریان تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌های دینی و مذهبی بتوانیم فرهنگ ناب ایثار و شهادت را در بین جوانان رواج دهیم و آن‌ها را با رشادت‌های شهدای گلگون کفن آشنا سازیم.

جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزار کنندگان یادواره شهدای امدادگر و خانواده شهدا تقدیر و تشکر کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

انصاری تصریح کرد: اگر به توصیه‎‌های اما، رهبر انقلاب و شهدا عمل کنیم قطعا در تمامی زمینه‌ها پیروز میدان خواهیم بود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان و مسؤولان سپاه اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در سخنان خود فرمودند که به آینده خوشبین هستیم.

انصاری اذعان کرد: قطعا با تدابیر اندیشیده شده رهبر معظم انقلاب و ولایت‌مداری جامعه دسیسه‌های در حال طراحی دشمن با شکست مواجه خواهد شد و دشمن بداند که نیروهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از دسیسه‌های دشمن غافل نخواهند شد.

سید امان‌الله جهانبین‌ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در پایان این مراسم اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان خصوصا امدادگران چنین یادواره‌هایی را برگزار می‌کنیم.

جهانبین تصریح کرد: شهدای امدادگر الگوی خوبی برای امدادگران هستند.

 در پایان از خانواده شهدای امدادگر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسؤولان استانی تجلیل شد.
ارسال نظرات