خبرهای داغ:
مسئول بسیج طلاب خراسان جنوبی در نشست علمای درمیان :
مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی گفت: دشمن برای حذف اسلام ناب دندان تیز کرده است و امروز کشور از هر زمانی دیگر بیشتر به وحدت و همبستگی دارد.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا توکلی در نشست علمای اهل سنت و تشیع شهرستان درمیان اظهار داشت: ما باید به گونه ای حرکت کنیم که اسلام اصیل و ناب محمدی(ص) را به مردم ارائه دهیم چرا که علمای اهل سنت و تشیع در لباس پیامبر(ص) رسالت خداوند را تبلیغ می کنند.

 

وی افزود: امروز دشمن از هر راهی وارد می شود و با اسم اسلام به فکر ضربه زدن به اسلام است  و امروز نیز با به راه انداختن اسلام هراسی قصد نابودی اسلام را دارد.

 

وی ادامه داد: مولوی های اهل سنت و تشیع باید به درستی روشنگری کنند تا دشمن به هدف خود در اسلام هراسی نرسد.

 

وی با بیان اینکه علما و روحانیون باید در تمامی زمینه ها الگو باشند، گفت: برای اینکه اسلام ناب را تبلیغ کنیم باید مشکلات مردم را به خوبی ببینید و برای حل مشکلات حرکت کنند.

 

این مسئول گفت: استکبار با اختلافات جزئی قصد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت را دارد.

 

وی به ناامید شدن رهبری از سیاسیون کشور اشاره داشت و گفت: امید رهبری و به حوزه های علمیه و علماست.

 

وی گفت: دشمن برای حذف اسلام ناب دندان تیز کرده است و امروز کشور از هر زمانی دیگر بیشتر به وحدت و همبستگی دارد.

 

توکلی در ادامه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات کنونی است، معجزه نمی شود کرد بلکه باید خودمان کالای ایرانی بخریم و تا وقتی که کالای خارجی مصرف می کنیم خودمان داریم به بیکاری جوانانمان دامن می زنیم.

 

این مسئول در پایان اظهار داشت: تنها راه برون رفت از مشکلات گوش دادن به فرمایشات مقام معظم رهبری است و افتخار ما این است که رهبرمان عالم ترین، با تقواترین و آگاه ترینِ آدمهاست که باید حرفش را باید با طلا نوشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها