خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه جلفا دوران دفاع مقدس را دوران فرهنگ ارزش های دینی خواند و گفت: این فرهنگ متعالی باید در جامعه حفظ شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۹۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، خلیل شریفی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این ناحیه، با اشاره به اینکه هر کشور یک سری از افتخارات و ارزش ها در کارنامه تاریخی خود دارد اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از بارزترین افتخارات و ارزش های تاریخی ملت ایران به شمار می رود که باید این ارزش ها همواره از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

وی انتقال ارزش های دفاع مقدس را در جامعه موجب ایجاد روحیه شهادت طلبی و استقامت در قشر جوان و نوجوان دانست و گفت: تا زمانی که زنان و مردان میهن اسلامی شهادت را افتخار بدانند با تمام قوا و شهامت مقابل توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

شریفی بیان کرد:جنگ تحمیلی موجب شد تا کشور ایران به عنوان یک الگو در سطح جهان شناخته شود و رشادت ها و دلیرمردی رزمندگان اسلام تابوی استکبار جهانی را در هم بپیچند و نشان داد که ملت ایران تحت رهبری پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب در مقابل ابرقدرت ها ایستادگی خواهد کرد.

این مقام مسئول، هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم در راستای بازخوانی حماسه‌های جنگ تحمیلی دانست و گفت: این هفته فرصتی مناسب است تا ابعاد چگونگی تبدیل این جنگ به دفاع مقدس بررسی‌شده و ارزش‌هایی که در پرتو دفاع مقدس نصیب ملت ایران و جبهه حق‌طلبان عالم شده است، تبیین شود.

فرمانده سپاه جلفا، دیدار از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، رژه نیروهای مسلح شهرستان، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی در رده های مقاومت، شرکت کارکنان در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در واحدهای دانش آموزی، برپایی ایستگاه های صلواتی، بیان خاطرات دفاع مقدس در مدارس، نواختن زنگ ایثار و مقاومت همزمان با بازگشایی مدارس از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها