حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر 27 در مراسم تجلیل از پاسداران سادات گفت: واقعه غدیر تجلی برنامه ریزی خداوند بر سعادت بشری برای دوران پس از پیامبر اکرم(ص) بود.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۲۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری  بسیج از سپاه تهران بزرگ،همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مراسم تکریم از سادات لشکرعملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) تجلیل شد

حجت الاسلام بنی حسینی مسئول نمایندگی ولی فقیه لشکر27 در این مراسم با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: واقعه غدیر تجلی برنامه ریزی خداوند بر سعادت بشری برای دوران پس از پیامبر اکرم(ص) بود. پروردگار عالم با تاسیس حکومت نبوی و در ادامه برای استمرار آن برنامه ریزی بلند مدت خود را در روز غدیر آشکار نمود. مگر می شود خداوند امت پیامبر را بعد از رحلت واگذاشته و در امتداد حکومت برای هدایت تشریعی بی تفاوت باشد.

وی با طرح این سوال که چرا غدیردر بین مسلمانان مهجور مانده است، گفت: در آن زمان نظام بدلی خلافت بر نظام امامت در عرصه عمل برتری پیدا کرد و مردم را از حکومت معصومین (ع) محروم کرد و این قصه ی غلطی که برخی در سقیفه مرتکب شدند همچنان در کشورهای مسلمان که حاکمان زورگو برآنان حکومت می کنند ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر اذعان داشت: امام رضا(ع) در رابطه با عید الله الاکبر عید غدیر خم می فرماید: روز غدیر روز نیت کردن است، پس هرکس به خاطر روز غدیر خود را بیاراید، خداوند همه خطاهای وی اعم از کوچک و بزرگ او را می آمرزد و فرشتگان را به سوی او می فرستد که تا غدیر سال بعد اعمال نیک برای او نوشته می شود و اگر در این فاصله بمیرد شهید است و اگر زنده بماند سعید خواهد بود.

گفتنی است در پایان مراسم از پاسداران رسمی و وظیفه سادات لشکر تجلیل به عمل آمد


ارسال نظرات