خبرهای داغ:
در روز پایانی هفته هفتم لیگ برتر تیم پرسپولیس در اصفهان به مصاف سپاهان می‌رود.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۶۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه هفته هفتم لیگ برتر روز چهارشنبه 4 بازی در لیگ برتر برگزار می‌شود. بعد از مسابقات این روز رقابت‌های لیگ برتر حدود یکماه به خاطر تیم ملی تعطیل می‌شود و با شروع پاییز لیگ برتر به خواب می رود!

نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:

گسترش فولادتبریز- فولاد خوزستان؛ جدایی تیم فراز از ته جدول؟

گسترش بدون برد به ته جدول چسبیده و در این بازی خانگی باید پیروز شود تا بتواند به لیگ برتر بازگردد. فولاد خوزستان هم تا هفته پیش همین وضعیت را داشت اما با یک برد مقابل پدیده به رده دهم صعود کرد. مساوی این بازی به ضرر هر دو تیم است. زیرا نوعی باخت خفیف محسوب می‌شود بنابراین هم سعداوی و هم کمالوند تیم‌هایشان را برای برد به میدان می‌فرستند. گسترش هفته گذشته مقابل سایپا هم به مساوی رسیده است و دوست دارد از امتیاز خانگی خود در این بازی استفاده کند.

پدیده- صنعت نفت آبادان؛ نبرد با برزیل 

پدیده برای جبران شکست هفته قبل مقابل فولاد با تمام توان در این بازی حاضر خواهد شد. صنعت نفت هم اگر چه شروعی خوب در لیگ برتر داشت اما دو هفته است که برنده نمی‌شود. شاید دست نشان برای گرفتن یک امتیاز راهی خراسان شود اما  نیم‌نگاهی هم به سه امتیاز خواهد داشت. پدیده هم تیمی است که در خانه خیلی خطرناک است. باید دید برزیل ایران در مشهد می‌تواند دوباره روند بردهایش را از سر بگیرد یا این شاگردان رضا مهاجری هستند که به پیروزی می‌رسند.

سپاهان- پرسپولیس؛ سه‌گانه شاگردان برانکو!

پرسپولیس سه بازی سخت در سه هفته متوالی داشته است. اول مسابقه با تراکتورسازی و بعد دیدار با استقلال و حالا هم مقابل تیم سختکوش سپاهان که  هر دو تیم در کورس صدرنشینی هستند. سپاهان فقط دو امتیاز از پرسپولیس کمتر دارد. زردپوشان اصفهانی که مربی تیم قهرمان فصل گذشته را به خدمت گرفته‌اند خیلی زود با عبدالله ویسی به جمع بالانشینان جدول رسیدند پرسپولیس هم که در دو هفته اخیر 4 امتیاز مقابل تراکتورسازی و استقلال از دست داده برای پیروز شدن راهی نصف جهان می‌شود. برانکو از این مسابقه هم به عنوان یک بازی سنگین و دربی‌مانند یاد کرده است. اگر پرسپولیس در این بازی پیروز شود همچنان در کورس صدرنشینی باقی خواهد ماند اما از دست دادن امتیاز در اصفهان کار را برای پرسپولیس سخت‌ می‌کند. نبرد دو تیم همیشه جذاب بوده است و به نظر می‌رسد روز چهارشنبه باید منتظر یک مسابقه جذاب دیگر از هر دو تیم باشیم.

نفت تهران- ماشین سازی تبریز؛ نبرد ملی‌پوشان سابق

علی دایی با نفت در کورس صدرنشینان قرار گرفته اما هنوز مشکلات مالکیتی این باشگاه حل نشده و بازیکنان زیادی هنوز از این باشگاه طلبکارند. از سویی دیگر ماشین‌سازی تبریز هم هفته گذشته یک شکست خانگی را تجربه کرد و شاگردان رسول خطیبی برای امتیاز گرفتن به تهران می‌آیند. تقابل آندرانیک تیموریان که زمانی در کنار علی دایی در تیم ملی حضور داشته هم در نوع خود دیدنی است. دایی اکنون سرمربی تیم لیگ برتری است و تیموریان هم کاپیتان تیم ملی محسوب می‌شود البته رسول خطیبی هم در جام جهانی 2006 آلمان همراه علی دایی حضور داشت و حالا همبازیان سابق در لیگ برتر رقیب یکدیگرند. روی کاغذ تیم علی دایی برنده این بازی است ولی شاید ماشین‌سازی بتواند در این بازی شگفتی خلق کند.

اسامی داوران و برنامه هفته هفتم لیگ برتر

سه شنبه 30 شهریور 95

استقلال تهران – ذوب آهن اصفهان – ورزشگاه آزادی تهران ساعت 19:30

حمید حاج ملک – سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدروم – پیروز سیف الله پور – ناظر: سعید بطحایی

تراکتورسازی تبریز – سیاه‌جامگان مشهد – ورزشگاه متعاقبا اعلام می شود -ساعت 18:50

حسین زرگر – محمدرضا ابوالفضلی – عسگر محمدی – محمدحسین ترابیان – ناظر: محمدعلی فروعی

استقلال خوزستان – پیکان تهران – ورزشگاه غدیر اهواز ساعت 18:40

تورج حق وردی – قهرمان نجفی – جعفر مهاجر – امید سعیدفر – ناظر: محمود رفیعی

صبای قم – سایپا تهران – ورزشگاه یادگار امام قم ساعت 18:30

شاهین حاج بابایی – یعقوب سخندان – محمدرضا طالبی – حسین زیاری – ناظر: علی خسروی

چهارشنبه 31 شهریور 95

فولاد مبارکه سپاهان – پرسپولیس تهران – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت 17:30

بیژن حیدری – بابک داوری – فرهاد مروجی – محمدحسین زاهدیفر – ناظر: هدایت ممبینی

گسترش فولاد تبریز – فولاد خوزستان – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز ساعت 16:45

پیام حیدری – اسد حاج محمد – رحیم حاجیلو – جواد محمدی – ناظر: سعید بخشی زاده

نفت تهران – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه تختی تهران ساعت 17:30 

احمد صالحی – سجاد طوری – حمید سبحانی – رضا عادل – ناظر: علیرضا کهوری

پدیده خراسان – صنعت نفت آبادان – ورزشگاه ثامن مشهد ساعت 17

اشکان خورشیدی – محمدرضا امینی – محسن سلطانی – وحید کاظمی – ناظر: حاتم بک پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها