خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه گردان های نمونه کادر و وظیفه سپاه استان و گردان های امام حسین(ع) ، امام علی(ع) و بیت المقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۸۸۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

سرهنگ صفرعلی اسماعیلی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن تبریک سی و ششمین سالروز هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار " ما آماده ایم" گرامی داشته می شود.

وی عنوان کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح با حضور نیروهای کادر و بسیجی در قالب گردان های نمونه کادر و وظیفه سپاه استان و گردان های امام حسین(ع) ، امام علی(ع) و بیت المقدس برگزار می شود.

اسماعیلی ادامه داد: مراسم رژه در مرکز استان و شهرستان ها به طور همزمان در روز چهارشنبه 31 شهریور ماه به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: این مراسم با شکوه در بیرجند ساعت 7: 30 صبح در مقابل گلزار شهدای گمنام واقع در خیابان پاسداران به میزبانی ارتش برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: افتتاح نمایشگاه و بازسازی عملیات فتح المبین در منطقه عمومی بیدخت برنامه محوری دیگر در اولین روز از هفته دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس ساعت 16:30 فردا 31 شهریور ماه برگزار می شود و این نمایشگاه به مدت هشت روز از ساعت 5 بعد از ظهر تا 8:30 شب برای بازدید علاقه مندان دائر است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج در سراسر استان نیز از فردا شروع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها