خبرهای داغ:
با حضور 5 هزار نفر صورت گرفت
با حضور بیش از 5 هزار نفر از مردم بخش قنوات و روستاهای تابعه واقعه غدیر در مزار شهدای گمنام این بخش بازسازی شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۳۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
بازسازی واقعه غدیر در قنوات
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، واقعه غدیر به همت نواحی مقاومت بسیج سپاه علی بن‌ابیطالب(ع) در دو نقطه از استان قم اعم از مزار شهدای گمنام بخش قنوات و اردوگاه غدیر قم برای عموم مردم استان بازسازی و به نمایش گذاشته شد.

بر اساس این گزارش، 150 نفر برای بازسازی واقعه غدیر در شهر قنوات حضور داشتند که این جمعیت از اهالی بومی بخش قنوات انتخاب شدند که 15 نفر آنها به عنوان هنرمند اصلی در این نمایش نقش‌آفرینی کرده‌اند، همچنین پایگاه‌های تابعه این حوزه مقاومت بسیج، بخشداری و شهرداری قنوات برای اجرای نمایش واقعه غدیر مشارکت مطلوبی داشتند.

همچنین مسؤولان شهری قنوات قم به منظور بازسازی واقعه غدیر مشارکت مطلوبی داشته‌اند، به گونه‌ای که مسؤولانی نظیر علیرضا خزایی بخشدار قنوات، محمدعلی مختاران فرمانده و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد احمدی مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه امام حسین(ع)، سیدرضا حسینی شهردار قنوات و رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه استان قم از روند برگزاری نمایش واقعه غدیر بازید به عمل آوردند.

بر مبنای این گزارش، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و نمایشگاه ویژه کودکان با محوریت موضوع ولایت‌فقیه برخی از اقدامات انجام شده در حاشیه بازسازی واقعه غدیر بوده است.
ارسال نظرات