خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در همایش مشترک ائمه جماعات، هیات امنا و فرماندهان حوزه و پایگاه سپاه جلفا، حماسه غدیر و مسئله امامت و ولایت را مبنای اعتقادی مکتب تشیع دانست.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۵۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر ابتدا به مساله اساسی امامت و ولایت اشاره و بیان کرد: موضوع امامت و ولایت آنقدر با اهمیت و مهم است که خداوند متعال در قرآن کریم پس از اعلام ولایت امیرمومنان(ع) دین را کامل شده بیان می کند.

وی خاطرنشان کرد: هرجا مسیری و جهتی که در آن جهت اسلامی مطرح است ولی در آن از ولایت و امامت خبری نیست آن مسیر، حقیقتا مسیر غلط و انحرافی است.

این مقام مسئول در ادامه اقتدار و عزت عالم شیعه را در سایه اعتقاد به ولایت و امامت عنوان کرد.

حجت الاسلام کاملی فر بیان کرد: در طول تاریخ اسلام پس از حکومت حضرت علی(ع) همچ زمانی اهل تشیع، قدرت سیاسی پیدا نکردند و همواره پیروان اهل بیت منزوی و در گوشه زندان ها، مورد ظلم و ستم واقع می شدند ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، پیروان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت، قدرت سیاسی و اقتدار حکومتی پیدا کردند و امروزه در هرجا که پیرو اهل بیت عصمت و طهارت باشد آن ملت احساس عزت، قدرت و هویت پیدا می کند.

وی یکی از ویژگی های شیعه در عصر غیبت را ولایت مداری این مکتب عنوان کرد و اظهار داشت : مردم ایران بحمدالله در سایه اعتقاد به ولایت و امامت، اعتقاد مصداقی و واقعی، در طول 38 سال گذشته با اقتدار تمام در مقابل دشمنان ولایت و حرم اهل بیت(ع) ایستاده اند .

حجت الاسلام حسن کاملی فر تاکید کرد: جامعه اسلامی ایران مفتخر و خداوند متعال را شاکر است که در راس حکومت اسلامی فردی شجاع، مدیر و مدبر، عالم، الهی و شجاع بنام نعمت ولایت را بر ما ارزانی داشته که با تدابیر هوشمندانه، تصمیمات شجاعانه و موضع گیری های خردمندانه، قدرت بازدارندگی تولید می کند و مسیر را به درستی مشخص می کند.

ارسال نظرات