خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی - تبلیغی دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه قرآن، قبله، پیامبر گرامی اسلام و دین ما با اهل سنت مشترک است، گفت: ما در این اردوی جهادی به دنبال نزدیک شدن قلوب مسلمانان به یکدیگر هستیم.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۵۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گروه جهادی-تبلیغی دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) از 29 شهریورماه به مدت پنج روز در شهرستان محروم و مرزی درمیان در حال فعالیت برنامه های فرهنگی و تبلیغی هستند.
 
حجت الاسلام کیانی مسئول گروه جهادی - تبلیغی صادقین دفتر اعزام مبلغ دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: خوشبختانه امسال در دهه ولایت و امامت این توفیق حاصل شد تا این گروه جهادی فرهنگی در شهرستان مرزی و محروم درمیان حضور پیدا کند.

 

وی افزود: گروه جهادی صادقین دانشگاه امام صادق(ع) با توجه به رسالت خود مبنی بر تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) و معارف تشیع و غدیر هر ساله برنامه های مفصلی در سراسر ایران اسلامی دارد.

 

وی سرکشی از خانواده های سادات و شهدا، تجلیل از ایثارگران و جانبازان، برگزاری نمایشگاه هایی با موضوع غدیر و جشن غدیر در سراسر شهرستان مرزی درمیان، بازدید از علمای شیعه و سنی، برگزاری همایش فعالان فرهنگی از جمله برنامه های این گروه جهادی ذکر کرد.

 

حجت الاسلام کیانی از برگزاری همایشی با موضوع کنکوری های سال 96 در شهرستان مرزی درمیان خبر داد و گفت: تمام برنامه های این گروه جهادی حول محور واقعه غدیر خم خواهد بود.

 

وی ادامه داد: غدیر خم تفرقه برانگیز نیست و عامل وحدت بین شیعه و سنی است.

 

وی با بیان اینکه واقعه غدیر را علمای اهل سنت و تشیع قبول دارند، گفت: این یک خطبه متواتر است چرا که بیش از 110 نفر این واقعه مهم را نقل کرده اند.

 

وی با بیان اینکه قرآن، قبله، پیامبر گرامی اسلام و دین ما با اهل سنت مشترک است، گفت: ما در این اردوی جهادی به دنبال نزدیک شدن قلوب مسلمانان هستیم.

 

وی گفت: دشمن از وحدت بین مسلمانان می ترسد و به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است.

 

وی ادامه داد: ما به تمام مبلغین تاکید کرده ایم که نکته ای که خلاف بر وحدت باشد گفته نشود و همه مطالب با استناد قرآنی و روایات معتبر شیعه و سنی تشریح کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها