اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم 5 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برپایی بیمارستان صحرایی در «تنگ هیگون» کهگیلویه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این هفته دو تیم تخصصی و بهداشتی به مناطق محروم پنج شهرستان استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۶۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

سید هوشنگ رحیمیان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و برنامه‌های اجرایی بسیج جامعه پزشکی استان در این هفته اظهار کرد: با همکاری و تعامل سازنده دستگاه‌های بهداشتی و درمانی برنامه‌های خوبی را اجرا خواهیم کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی به منظور آمادگی ارائه خدمت در اجلاسیه 1880 شهید استان که از 11 لغایت 15 مهرماه می‌باشد ارائه می‌شود.

رحیمیان از برنامه‌های مهم و شاخص بسیج جامعه پزشکی را برپایی بیمارستان صحرایی عنوان کرد و گفت: این بیمارستان در منطقه «تنگ هیگون» کهگیلویه با حضور متخصصان داخلی اطفال و زنان و عفونی برپا می‌شود.

این مسؤول همچنین اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم شهرستان‌های بویراحمد، دنا، باشت، گچساران و کهگیلویه را از دیگر برنامه‌های آماده‌سازی برای برگزاری کنگره ملی یک‌هزار و 880 شهید و آغاز هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دو تیم تخصصی و بهداشتی به مناطق محروم پنج شهرستان استان در هفته دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تعیین وضعیت سلامت دانش‌آموزان دبیرستان‌های شبانه‌روزی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش و بیمارستان بعثت گچساران توزیع بسته‌های بهداشتی و پخش کلیپ‌های بهداشتی و سبک زندگی سالم را اجرا خواهیم کرد.

وی هدف از برنامه‌های اجرایی بسیج جامعه پزشکی را افزایش سواد سلامت و ارتقاء سلامت به ویژه در مناطق روستایی و شهری عنوان کرد و گفت: با تلاش و همکاری نهادهای سلامت برنامه‌های بهداشتی و آموزشی لازم را در سطح مناطق محروم استان اجرا خواهیم کرد.

رحیمیان در پایان از همکاری شورای بسیج جامعه پزشکی استان و کانون‌های تابعه، نهادهای سلامت به ویژه دانشگاه علوم پزشکی، انتقال خون و هلال‌احمر، درمان تامین اجتماعی و مراکز بهداشتی و درمانی، معاونت بهداشت و درمان سپاه فتح و سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری خوب نهادهای بهداشتی و درمانی خدمات ارزنده‌ای به مردم مناطق محروم ارائه کنیم.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کنگره ملی 1880 شهید استان را در پیش رو داریم خواستار حضور موثر و کارآمد مسؤولان حوزه سلامت در برگزاری کنگره ملی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار