افتتاح 24 پروژه ورزشی در شهرستان بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون 5 پروژه ورزشی در شهرستان های بویراحمد و دنا افتتاح شده است، از افتتاح 24 پروژه ورزشی دیگر در این دو شهرستان تا پایان سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

جهانبخش ایزدپور پیش از ظهر امروز در بازدید از روند پیشرفت کار برخی پروژه‌های ورزشی شهرستان بویراحمد ضمن تبریک عید بزرگ غدیر خم، اظهار کرد: کارهای خوبی طی دو سال اخیر جهت توسعه ورزش استان صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش سرانه فضای ورزشی استان، افزود: با تلاش‌های انجام شده توانستیم سرانه فضای ورزشی را تا 1.9 متر مربع افزایش داده و رتبه نخست کشور را در این حوزه کسب کنیم.

وی در ادامه به موفقیت‌های حوزه جوانان و هیات همگانی اشاره و عنوان کرد: در این حوزه‌ها نیز جزء استان‌های برتر کشور هستیم.

این مسؤول، توجه و حمایت از ورزش را وظیفه همه مسؤولان دانست و بیان کرد: استان ما افرادی با استعدادهای خاص دارند که نیازمند توجه، حمایت و پرورش هستند.

وی، طاهره آذرپیوند، شبنم بهشت و سامان پاکباز را نمونه‌های بارز این این افراد عنوان کرد و یادآور شد: مطمئنا با توجه و حمایت دیگر افراد به خصوص جوانان می‌توانیم شاهد درخشش دیگر قهرمانان و فتح سکوهای مختلف ملی و بین‌المللی باشیم.

ایزدپور، کمبود اعتبار کافی و نبود مکان مناسب تمرین برای ورزشکاران را مهم‌ترین مشکل و مانع در توسعه ورزش استان بیان کرد و گفت: مثلا بانوان عملا هیچ مکانی برای تمرین ندارند.

این مسوول ادامه داد: اما علی‌رغم همه این مشکلات بانوان ورزشکاری مانند طاهره آذرپیوند و شبنم بهشت توانستند رشد کرده و مقام‌های برتر کشور را کسب کنند و این نشان از استعداد و توانمندی‌های بالقوه و خاص فرزندان ما دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود ساخت سالن و زمین‌های مختلف ورزشی را از دیگر اقدامات مهم جهت کمک به توسعه ورزش استان عنوان کرد و بیان داشت: حدود 29 پروژه ورزشی (سالن و زمین چمن مصنوعی) از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست ساخت و احداث است.

وی اضافه کرد:  تاکنون حدود 5 پروژه از این تعداد تکمیل و با حضور مسئولین استانی و نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افتتاح شده است.

ایزدپور از تکمیل و افتتاح دیگر پروژه‌های ورزشی در دست اجرا تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: کار ساخت 24 پروژه ورزشی باقی مانده در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال 95 تکمیل و با حضور مسئولین به بهره برداری برسد.

وی توسعه ورزش استان را نیازمند توجه و حمایت همه دستگاه‌ها و مسئولین استانی دانست و گفت: اگر هر مسئولی بتواند دست یک ورزشکار را گرفته و او را حمایت کند می توانیم امیدوار به پیشرفت و رسیدن به جایگاه اصلی استان در کشور و دنیا باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار