نمایشگاه هنرهای تجسمی در یاسوج برگزار می شود

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه هنرهای تجسمی در یاسوج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۸۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

ربیع‌الله اصالت‌فر امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و جانفشانی‌های کسانی است که برکت و ثمره خون آنها برقراری امنیت و آزادی برای ما بود.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این سازمان همواره در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های خاص و متناسب با آن را اجرا می‌کند، گفت: برنامه‌های متعددی نیز برای این هفته مقدس در نظر گرفته شده است.

وی، توجه و بزرگداشت مقام شهدا را یکی از موارد مورد تاکید بیان کرد و گفت: اگر ما اکنون در کشوری آرام و با امنیت زندگی می‌کنیم نتیجه خون هزاران شهیدی است که در این نثار کردند.

این مسوول با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان، برگزاری این کنگره را کمترین کار جهت خدمت و بزرگداشت مقام شهدا بیان کرد.

اصالت‌فر یادآور شد: ادامه راه شهدا و انتقال پیام آنها به نسل جدید به خصوص جوانان از مهم‌ترین اهداف و خواسته‌‌های آنان بود و ما اکنون موظفیم در هر مقام و مسوولیتی که هستیم این امر را به درستی انجام و قطره ای از دین شهدا را ادا کنیم.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان در ادامه به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در مرکز استان اشاره کرد و بیان داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه برگزار و تا پایان کنگره ملی شهدای استان (15 مهر ماه) دایر خواهد بود.

وی با عنوان اینکه این نمایشگاه در محل مصلای امام خمینی (ره) یاسوج برگزار می شود، گفت: حدود 30 اثر از 25 هنرمند استان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

این مسؤول برگزاری ایستگاه نقاشی و طراحی ویژه کودکان و بزرگسالان را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان و خاطرنشان کرد: به تعدادی از نقاشی‌های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

اصالت‌فر از برگزاری نمایشگاهی از نقاشی و طراحی‌های برتر این نمایشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: آثار برتر در این نمایشگاه جمع آوری و در آینده‌ای نزدیک در نمایشگاهی دیگر به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی در پایان شرکت هنرمندان در برنامه روز 31 شهریور، دیدار با خانواده شهدای هنرمند، شرکت در نماز جمعه و برگزاری شب شعر با موضوع دفاع مقدس را از دیگر ویژه برنامه های مهم این هفته عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار