فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان با اشاره به اینکه واقعه غدیراکمال دین واعطای موهبت ولایت به بندگان ازسوی خداست، گفت: بازسازی این واقعه به شکل هنرمندانه، تاثیر زیادی در آشنایی وآگاهی مردم و برقراری ارتباط با اثرات معنوی آن دارد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۹۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹

سرهنگ ناصر پورکریمی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر خم برای اولین باردر رودبنه لاهیجان به نمایش درآمده است، اظهارکرد: این برنامه به همت ستاد باز سازی واقعه غدیرخم شهرستان لاهیجان وسپاه ناحیه لاهیجان برگزار شده است.

وی با اشاره به حضور امام جمعه، فرماندار وفرمانده نیروی انتظامی لاهیجان وبخشداری رودبنه وسایر مسئولان شهرستان لاهیجان  ومردم عزیز در این مراسم، اعلام کرد: مهم ترین قسمت این نمایش، مراسم انتصاب امیرمومنان علی(ع) به جانشینی پیامبر اسلام(ص) بود که با هنرمندی بسیجیان لاهیجان انجام شد.

فرمانده سپاه لاهیجان افزود: بازسازیِ صحنه های مربوط به طواف حجاج و نیز روانه شدن کاروان های مختلف به سمت غدیر ازدیگر صحنه های این نمایش بود.

سرهنگ پورکریمی با اشاره به اهمیت واقعه غدیرخم به سبب تعیین جانشینی پیامبر(ص) درآن واقعه گفت: خداوند هیچگاه جامعه مسلمین را بدون رهبررها نمی کند و انتصاب امام علی(ع) به جانشینی پیامبر ازسوی خداوند است که پیامبر(ع) این موضوع را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه واقعه غدیر اکمال دین واعطای موهبت ولایت به بندگان ازسوی خداست، تصریح کرد: بازسازی این واقعه به شکل هنرمندانه، تاثیر زیادی در آشنایی وآگاهی مردم و برقراری ارتباط با اثرات معنوی آن دارد.

 

 

 

 

ارسال نظرات