حجت‌الاسلام طائب:

حضور امام معصوم در کنار دین نابودکننده کفر و گناه است

مسؤول قرارگاه عمار گفت: اگر امام معصوم در کنار دین قرار بگیرد، کفر و گناه نابود می‌شود و اگر عکس این قضیه صورت گیرد، کفر و گناه زاده خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۹۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب شامگاه دوشنبه در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابیطالب(ع) بندرعباس ضمن تبریک به‌مناسبت عید سعید غدیر خم، شکرگزاری را از وظائف مهم انسان مؤمن دانست و اظهار داشت: اگر انسان بتواند وظائف خود را به نحو شایسته انجام دهد این خود یک نعمت الهی است.

وی افزود: قرآن کریم دارای عصمت است و امکان ندارد در آن خطایی دیده شود و این کتاب آسمانی در ذات خودش معصوم به‌شمار می‌رود.

مسؤول قرارگاه عمار با بیان اینکه نبی مکرم اسلام(ص) در راستای هدایت بشریت، دینی را آورد که معصوم است، عنوان کرد: پیامبری که عصمت دارد می‌آید و آیات قرآن را مو به مو اجرا می‌کند که می‌شود مدینه النبی و عالم بشریت را شیفته ذات خود می‌کند.

حجت‌الاسلام طائب اضافه کرد: اگر دینی که معصوم باشد توسط کسی که معصوم نباشد جلو برود کار خراب می‌شود و به‌همین دلیل علی(ع) به‌عنوان جانشین رسول‌الله برگزیده شد.

وی با اشاره به معصومیت امیرمؤمنان علی(ع) گفت: یکی از ویژگی‌هایی که علی ابن ابیطالب (ع) دارد و خداوند به پیامبر(ص) فرمودند ایشان را به‌عنوان جانشین خود معرفی کند، عصمت امام علی(ع) بود و خدای متعال کسی را که پس از پیامبر(ص) برای اجرای قرآن می‌فرستد، شخصی است که قرآن را با جان و دل درک کرده و حافظ و مفسر دقیق آیات الهی است.

مسؤول قرارگاه عمار تصریح کرد: قرآن با قاطعیت راه را به بشریت نشان داده است و براساس قرآن هر کجا جلو برویم زمین نخواهیم خورد و در غدیر خم چیزی بر پیامبر خدا نازل شد که معرفی دوازده معصوم بود تا هدایت‌گر بشریت باشند.

حجت‌الاسلام طائب خاطرنشان ساخت: غدیر یک روز فرخنده و بسیار بزرگ است و شاخصه امامان معصوم برای ما همان علم آنهاست و اگر کسی دین را بد بفهمد و معصوم در کنارش نباشد، شیطان او را بر علیه خودش تبدیل خواهد ساخت همانند گروه‌های تکفیری و داعش.

وی در ادامه افزود: پیامبر(ص) از مردم می‌خواهد که علی(ع) را حمایت کنند تا دین خود را با عصمت به جلو ببرند و امروز نیز غدیر امام زمان(عج) است و نبی مکرم اسلام(ص) امروز از ما یاری کردن حضرت حجت(عج) را می‌خواهد.

مسؤول قرارگاه عمار در ادامه بیان داشت: اگر امام معصوم در کنار دین قرار بگیرد، کفر و گناه نابود می‌شود و اگر عکس این قضیه صورت گیرد، کفر و گناه زاده خواهد شد.

حجت‌الاسلام طائب بابیان اینکه غدیر، استواری و ثبات قدم در ظهور امام زمان(عج) است، اظهار کرد: جهان اهل سنت هم می‌داند که باید امام زمان(عج) بیاید و وهابیت را نابود سازد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار