فرمانده سپاه گچساران گفت: نمایشگاه "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۰۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
سرهنگ علی‌اصغر نورایی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در شهرستان گچساران تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس 35 برنامه شاخص در گچساران اجرا می‌شود، افزود: مراسم رژه نیروهای نظامی شهرستان در روز چهارشنبه 31 شهریورماه ساعت 16 در نزدیکی خیابان هلال احمر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه گچساران با اشاره به برگزاری غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای شهرستان در روز پنج‌شنبه این هفته، گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

نورایی از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: در هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از ایثارگران شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه‌های مختلف در این هفته در گچساران خبر داد و عنوان کرد: نمایشگاه "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" در هفته دفاع مقدس در این شهرستان برپا می‌شود. مسابقات فرهنگی و ورزشی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز در این شهرستان اجرا می‌شود.

ارسال نظرات