عزت ایران اسلامی مدیون از خود گذشتگی شهداست

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت ایران اسلامی مدیون از خود گذشتگی شهداست.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۰۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان در یادواره 15 شهید امدادگر با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: ترویج فرهنگ دفاع مقدس از مهمترین وظیفه خانواده‌های شهدای هلال‌احمر و امدادگران است.

وی اقتدار، امنیت و آرامش کشورمان را مدیون شهدا دانست و اظهار داشت: شهدای ما رفتند تا امروز دانشمندان و نخبگان ما اختراعات خودشان را به نمایش بگذارند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﯾﺎﺩﻭﺍﺭﻩ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺪﺍ ﺭﺍ ﮔﺎﻡ ﻣﻬﻤﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺍﯾﺜﺎﺭ ﻭ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﻭ ﺁﺷﻨﺎﯾﯽ ﻧﺴﻞ ﺟﻮﺍﻥ ﺑﺎ ﺭﺷﺎﺩﺕ ﻫﺎﯼ ﺭﺯﻣﻨﺪﮔﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻘﺪﺱ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﮐﺮﺩ .

حجت الاسلام غفاریان در ادامه با بيان اينكه تقويت و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و امداد رسانی به آسيب‌ديدگان از اهم برگزاری این یادواره است، تصریح کرد: تجليل و تكريم خانواده شهدا، ايثارگران، آزادگان و رزمندگان جمعيت هلال احمر به‌ منظور ارج نهادن به خدمات والای این عزیزان در دوران هشت سال دفاع مقدس از مهمترين اهداف برگزاری این یادواره است.

وی با بیان این موضوع که جمعیت هلال احمر استان در راستای ارج نهادن به مقام والای شهدای امدادگر در دوران دفاع مقدس، یادواره شهدای امدادگر را برگزار کرده است،اضافه کرد: شهیدان عرصه نبرد با دشمن همچون کبوترانی هستند که با نثار جان شیرین خود به دیدار معشوق پر کشیدند و اینک برماست که با پرهیز از جریانات غیرمرتبط، گوش به فرمان رهبری و راه این شهیدان امداد رسان باشیم.

ارسال نظرات