امام جمعه موقت شهر رشت گفت: حضرت علی(ع) نمونه‌ی بارز و بی‌نظیری از انسان كامل است و او متعلق به تمام بشریت از آغاز تا انتهاست.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۱۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین صدیق عربانی در جشن "ولایت" که با حضور مسوولین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد ضمن تبریک این ایام فرخنده، اظهار کرد: شب غدیر شبی است که خداوند بی همتا، امیرمومنان را معرفی نموده است.

وی با بیان اینکه پیروی از سیره و منش حضرت علی(ع) می‌تواند انسانها را به کمال برساند تصریح کرد: در وصف علی مرتضی (ع) همین بس که پروردگار در مقابل فرشتگان درگاهش به وجود ایشان مباهات می کند.

امام جمعه موقت شهر رشت با اشاره به جایگاه امامت و ولایت در اسلام، ادامه داد: حضرت علی(ع) به عنوان اولین فردی که به دین اسلام ایمان آورد و توانست در خانه‌ی وحی در کنار پیامبر گرامی اسلام(ص) رشد نماید.

حجت الاسلام صدیق عربانی حضرت علی (ع) را باعث اکمال دین پیامبر عظیم الشان دانست و افزود:  حضرت علی(ع) نمونه‌ی بارز و بی‌نظیری از انسان كامل است و او متعلق به تمام بشریت از آغاز تا انتهاست.

گفتنی است: این مراسم که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه، هیات متوسلین پیامبر اعظم (ص ) و پایگاه بسیج اداری شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، با مولودی خوانی و اهدای جوایز همراه بود.

ارسال نظرات