فرمانده سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه مردمی‌بودن بازسازی واقعه غدیر از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن است گفت: باسازی واقعه غدیر در رشت با همت سپاه مرکزی رشت و بسیجیان انجام شد.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۳۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

سرهنگ مجید دوهندو در حاشیه بازسازی واقعه غدیر خم در رشت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به اهمیت بازسازی واقعه غدیر اظهار کرد: واقعه عظیم و تاریخی غدیرخم، یکی از پر اهمیت ترین و عظیم ترین حوادث تاریخ اسلام است که به ان باید بیشتر پرداخت.

وی با بیان اینکه مردمی‌بودن بازسازی واقعه غدیر از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن است گفت: باسازی واقعه غدیر در رشت با همت سپاه مرکزی رشت و بسیجیان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه رشت تصریح کرد: خطبه‌خوانی و تعزیه‌خوانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه های حاشیه ای بازسازی واقعه غدیر در رشت است.

دوهندو اضافه کرد: واقعه جاویدان غدیر خم که به نصب ولایت مولای متقیان حضرت علی(ع) انجامید تأثیرگذارترین حادثه صدر اسلام پس از مبعث رسول اکرم(ص) محسوب می‌شود که بازسازی این رخداد بزرگ در راستای غدیرشناسی و تبیین جایگاه این واقعه عظیم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام با شگردهای مختلف در پی کمرنگ کردن این واقعه تاریخی هستند و پس از انقلاب اسلامی با حربه‌های مختلف سعی در تضعیف عقاید مذهبی مردم داشته‌اند بازسازی واقعه بزرگ غدیر خم می‌تواند به اهمیت و تبیین جایگاه امامت و ولایت در جامعه بپردازد.

ارسال نظرات