عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: نیاز است که دلسوزان نظام جلوی به اجرایی رسیدن قوانینی همچون FATF را بگیرند، چرا که خودتحریمی باعث ننگ آفرینی استقلال کشورمان است.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
سردار اسماعیل کوثری عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به سخنان برخی اصلاح طلبان در خصوص اینکه قانون پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF اواخر عمر مجلس نهم به تصویب رسید و شورای نگهبان نیز آن را تایید کرد، گفت: باید بگویم که قانون مبارزه با پولشویی در مجلس نهم تصویب شده است نه خودتحریمی نهادهای انقلابی و نظامی کشورمان که جزئی از این انقلاب هستند و افرادی که می گویند این قانون در مجلس نهم تصویب شده است، باید مطالعه بیشتری در این خصوص داشته باشند.
 
وی ادامه داد: در حالی که گروه های تروریستی داعش منطقه را به خاک و خون کشیده اند اما  FATF در ظاهر با پولشویی مبارزه می کند و به تفسیر آمریکایی ها، سپاه و نیروهای مقاومت در لبنان و سوریه هم جزو گروه های تروریستی هستند و صحیح نیست که نیروهای مردمی مقاومت با گروه های تروریستی تفکیری مقایسه شود.
 
سردار کوثری در پایان تصریح کرد: نیاز است که دلسوزان نظام جلوی به اجرایی رسیدن قوانینی همچون FATF را بگیرند، چرا که خودتحریمی باعث ننگ آفرینی استقلال کشورمان است.
ارسال نظرات