رحماندوست در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مجلس نهم گفت:قوانینی همچون FATF برای محدودسازی سپاه پاسداران و نیروهای مقاومت در منطقه است که باید جلوی آن ایستادگی کرد.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
مجتبی رحماندوست نماینده مجلس نهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص قانون پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF گفت: تا آنجا که بنده مطلع هستم، قانونی در قالب مبارزه با پولشویی در مجلس نهم به تصویب رسیده است و ما در آن دوره، اصلا نامی از FATF نشندیم و چنین مباحثی در آن دوره مطرح نبوده است.
 
وی تاکید کرد: آمریکا مفهومی به نام برداشتن تحریم را به عنوان یک عامل فشار بر ملت ایران استفاده می‌کند و باید جلوی آن ایستادگی کرد.
 
رحماندوست افزود: آمریکایی‌ها سعی دارند تا این گونه به مردم القا کنند که نجات و راه‌حل مشکل در رفع تحریم است و ما باید قانع شویم که تحریم‌ها را از سر شما برداریم و الان حکومت ایران با ما راه نمی‌آید وگرنه ما منتظر برداشتن تحریم‌ها هستیم؛ این فرضیه‌ای بود که غرب طرح کرد و وسیله‌ای بود برای اینکه با استفاده چندوجهی از فشار اقتصادی بعد از تحریم، مردم را ناراضی کنند و از این طریق‌، مسئولان را تحت فشار بگذارند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: قوانینی همچون FATF برای محدودسازی سپاه پاسداران و نیروهای مقاومت در منطقه است که باید جلوی آن ایستادگی کرد.
ارسال نظرات