مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی:
خبرگزاری بسیج :مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی، در آیین گرامیداشت دهه امامت وولایت در مسجد امام حسین(ع) عجبشیر، گفت: امیرمؤمنان علی(ع) حساسیت عجیبی به عدالت و مهربانی و محترم شمردن شخصیت و حقوق مردم داشت و این حقیقت در بخشنامه هایی که به مأمورین دولتی فرستاده است کاملا آشکار است.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علیانسب میل به ثروت اندوزی و مال پرستی و پست و مقام را عامل اصلی در ایجاد و گسترش فتنه در زمان امام علی(ع) دانست.

وی افزود: دنیا پرستی ومال پرستی خسارت های زیادی بر پیکره اسلام وارد کرده و پس از پیامبر(ص) حب مال و ثروت، عده زیادی را به سوی جمع آوری مال و ثروت سوق داد و کسانی که باید پاسدار ارزش های اسلامی واخلاقی باشند، با جمع آوری مال و ثروت، همه سوابق نیک خود را در مسلخ مال پرستی دنیا قربانی کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حفظ و پاسداری از بیت المال، اظهار داشت: امام علی(ع) در نامه ای به مالک نوشت اگر کارگزاران خیانت کردند تازیانه بزنید زندانی کنید و در بین مردم رسوا کنید و حتی زندانی کرده و حق تنفس هم ندهید.

حجت الاسلام علیانسب برخورد با فیش های نجومی را مطالبه بجا و بحق مردم عنوان و بیان کرد: طبق نظر رهبر فرزانه انقلاب، موضوع حقوقهای نجومی هجوم به ارزشها، نامشروع و خیانت است و موجب بی اعتمادی مردم به نظام اسلامی می شود.

ارسال نظرات