نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ؛ نوشت افزار ایرانی با عنوان " خرید کالای ایرانی، حمایت از کارگر ایرانی " به همت پایگاه مائده حوزه فاطمیه(س) ناحیه امام رضا(ع) شهرستان قم در محل پایگاه دایرشد.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۷۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، و به نقل ازناحیه مقاومت بسیج مساجد قم، فرمانده پایگاه مائده حوزه فاطمیه(س) ناحیه امام رضا (ع ) با اشاره به این که سعی شده تا دراین نمایشگاه تمامی محصولات ساخت ایران درزمینه نوشت افزارداخل باشد، گفت: بایستی با حمایت ازمحصولات ایرانی و خرید آن توسط هموطنان ایرانی، زمینه اشتغال برای جوانان کشور ایجاد شود.

" نبوی" در پایان تصریح کرد: با حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی می توان به جنگ با دشمن رفت چرا که دشمنان این مرز وبوم برای مایوس کردن این مردم دست به هرکاری زدند و امروزه نیز جنگ اقتصادی را راه انداخته اند.

لازم به ذکر است: این نمایشگاه با استقبال عموم مردم مواجه شده است و می تواند درافزایش بینش وآگاهی مردم درزمینه اقتصاد مقاومتی موثر باشد، بطوریکه بازدید کنندگان ازاین نمایشگاه اذعان داشتند برای خرید کالای ایرانی تمایل بیشتری دارند منوط به اینکه تولید کنندگان هم کییفیت را مدنظر قرار دهند .

انتهای پیام/گ

ارسال نظرات