فرمانده سپاه خوزستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر: در تفکر انقلابی و بسیجی مدیران ناکارآمد جایی ندارند و باید پاسخگوی مردم باشند.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۷۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سردار " شاهوارپور" فرمانده سپاه خوزستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» اظهار کرد: در حال حاضر جامعه دچار مشکلات اقتصادی است، به همین دلیل رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی را به عنوان محور اصلی کارهای دولت و مردم برای امسال تعیین کرد.

وی افزود: در بندر ماهشهر که قطب اقتصادی است مشکلاتی وجود دارد در بعضی ازمناطق این شهرستان محرومیت بیداد می کند، مشکلاتی که امروز در شهرستان بندرماهشهر وجود دارد باید علاج شود و برای حل آن ها باید از موقعیت ویژه شهرستان استفاده مناسبی صورت گیرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ادامه داد باید :کاری کنیم که عدالت موردنظر جمهوری اسلامی در همه جای خوزستان از جمله ماهشهر پیاده شود جز این هرکس بخواهد از شرایط سوء استفاده کند، جایی در بین مردم ندارد و خود مردم او را طرد می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: برخی می آیند به نام نظام، به نام دولت و به نام مردم مسئولیت می گیرند و با بی توجهی نسبت به مشکلات منطقه هر شش ماهی یکبار می آیند به شرکت تحت مدیریت خود سر می زنند و کاری به کار مردم رنج دیده ندارند، این کوتاهی و خیانت به مردم است.

سردار" شاهوارپور" تاکید کرد: برخی با این کارها چوب لای چرخ حرکت نظام می گذارند و می خواهند نظام را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی نا امید کنند.

فرمانده سپاه استان خوزستان تصریح کرد: مسئولین باید در حوزه کاری خود پاسخگو باشند ، اگر یک مدیرکل یا مسئول استانی نتواند پاسخگوی مشکلات حوزه مربوطه باشد باید عزل شود چراکه مردم نباید تاوان بی عرضگی برخی مسئولین را پس بدهند.

وی ادامه داد: این همان چیزیست که در حوزه تفکر انقلابی و بسیجی جای دارد،باید مدیریت ها به نحوی باشد که مشکلات مردم کم شود.

سردار " شاهوارپور" در پایان در خصوص همکاری هایی که ناحیه مقاومت خوزستان با کمیته امداد دارد توضیح داد و گفت : به همراه کمیته امداد طرحی در دستور کار قرار داده ایم تا برای افراد تحت پوشش این کمیته ۶۵۰ واحد مسکونی در نیمه اول سال ساخته شود، چراکه هدف اصلی نظام اسلامی رسیدگی به مردم به خصوص قشر آسیب پذیر بوده است.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات